Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės verslo analizė: UAB "Biovela"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės verslo analizė: UAB "Biovela"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Darbo tikslas - įvertinti įmonės marketingą, atliekant praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su marketingo naudojamą strategiją, marketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, ištirti įmonės rinką Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkminga darbo organizavimą. Įmonės "Biovela" verslo analizė, Įmonės vystymasis, jos gaminama produkcija, asortimentas, Marketingo orientacija įmonėje, Įmonę įtakojantys mikro ir makroaplinkos elementai, Įmonės rinką Lietuvoje, Stambiausios mėsos perdirbimo įmonės Lietuvoje, Įmonių išdėstymas geografiniu principu, Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys, Įmonės prekės vartotojų rinkoje segmentavimas, Vartotojo elgesio faktoriai darantys įtaką produkcijos pirkimui, Gaminamos produkcijos (prekės) apibūdinimas, Kainų nustatymas, jų strategijos, Gaminio pateikimo strategija, Gaminių rėmimo strategija, Rėmimo biudžeto sudarymo metodas, Reklaminis pranešimas.

Ištrauka

Darbo tikslas – įvertinti įmonės marketingą, atliekant praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su marketingo naudojamą strategiją, marketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, ištirti įmonės rinką Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkminga darbo organizavimą.
Darbo uždaviniai - pagrindinis darbo uždavinys UAB "Biovela" praktinė verslo analizė. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje veikia marketingo skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės gyvavimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketinginiai tyrimai – jų dėka įmonė sėkmingai integruoja į įvairias pasaulio šalių rinkas.
Įmonės sėkmės formulė – tai tobulai organizuota marketingo sistema, kuriai vadovauja profesionalūs darbuotojai, kurie operatyviai reaguoja į rinkos pokyčius, pritaikant išsamią rinkos analizę, teisingai supranta marketingo turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas. Atlikti įmonės verslo analizę, marketingo tyrimo procesą, pasirinkta aprašomuoju tyrimo plano tipu, turint informacijos iš pirminių ir antrinių tyrimų šaltinių.
Marketingas - tai visuma veiksnių, kurie paruošia, padeda, pritaiko produktus pardavimui rinkoje. Tam turi būti panaudojami išsamūs marketingo veiksmai – marketingo tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų tikslus.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Atlikus įmonės "Biovela" verslo analizę, marketingo komplekso programos elementus, pateikiamas darbo rezultatas: kompleksinis rinkos tyrimas, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analizė, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų politikos išsiaiškinimo, prekybos paslaugų, reklamos analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-03-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis326.21 KB
AutoriusLuka
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones verslo analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-10-23 IP: 212.122.65.72
    Jolanta sako

    Darbas yra labai geras

  • 2005-04-15 IP: 193.219.177.192
    Kristina sako

    manau labai geras darbas

  • 2005-03-16 IP: 85.206.107.213
    Albinas sako

    geras

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą