Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>SSGG analizė AB "Dvarčionių keramika"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

SSGG analizė AB "Dvarčionių keramika"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Strategini planavimas. AB "Dvarčionių keramika" aprašymas. Pagrindinė informacija. Įmonės veikla. Įmonės veiklos rezultatai. AB "Dvarčionių keramika" misija ir vizija. AB "Dvarčionių keramika" konkurentai. AB "Dvarčionių keramika" SSGG analizė. AB "Dvarčionių keramika" strategija. Teorijos palyginimas su praktika. Išvados.

Ištrauka

Bendriausias strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Kadangi juos vykdo įvairūs įmonės padaliniai, nuo bendrų įmonės tikslų ir bendros strategijos būtina pereiti prie kiekvienos funkcinės veiklos srities (finansų, marketingo, gamybos ir kt.) strategijų. Šios gali būti dar toliau detalizuojamos pagal kiekvienos veiklos srities specifiką. Ir tik turint tokius smulkius planus galima pereiti prie konkrečių marketiogo valdymo klausimų sprendimo. Visą šį nuoseklumą atskleidžia tipinė marketingo planavimo schema (1 paveikslas).
Nebūtų prasminga įmonės misijoje išreikšti norą gauti stabilų pelną ar išvengti didelių ekonominių sukrėtimų - tai ir taip yra natūralūs kiekvienos įmonės ketinimai. Tačiau visai logiška įmonės misijoje nusakyti siekį "kompleksiškai spręsti visaverčio kūdikių maitinimo klausimus" arba "sudaryti įstaigų darbuotojams patogias darbo sąlygas". Pirmasis misijos pavyzdys greičiausiai galėtų apibrėžti dirbtinį maistą kūdikiams kuriančios, gaminančios ir parduodančios įmonės veiklą. Antrasis galėtų tikti tiek kompiuterių, tiek įstaigos baldų, tiek kanceliarinių prekių bei įvairių prietaisų gamybos įmonių veiklai apibūdinti. Be to, visiškai pagrįstai šitaip galėtų teigti ir visomis minėtomis prekėmis įstaigas aprūpinančios prekybos organizacijos. Todėl siekiant išsiskirti iš konkurentų misijos paprastai papildo¬mos įmonės unikalumą pabrėžiančiais teiginiais. Tačiau misija niekada netampa konkrečia ir kiekybiškai išreikšta užduotimi, nes jos paskirtis - tik nusakyti įmonės veiklos kryptį ir raidos principus. O konkretesnės veiklos gairės apibrėžiamos formuluojant įmonės tikslus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-04
DalykasĮmonių aprašymų referatas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis49.26 KB
AutoriusDonatas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word SSGG analize AB Dvarcioniu keramika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą