Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos analizė: statybos darbai UAB "Predita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės veiklos analizė: statybos darbai UAB "Predita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. UAB "Predita" pristatymas. UAB "Predita" organizacinės valdymo struktūros privalumai ir trūkumai. Uždarosios akcinės bendrovės "Predita" bendrovės akcininkų susirinkimo protokolas. UAB "Predita" įstatai. Vidinės aplinkos analizė. Konkurencinė aplinka. Vartotojai. Išorinės aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Reklaminis skelbimas dėl darbo. Komercinis pasiūlymas. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Įmonės vadovavimo stilius ir konfliktų sprendimai. Darbuotojų susirinkimo protokolas. Įmonės veiklos biudžeto analizė. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninės ekonomikos sąlygos – ekstremalios. Tai sąlygoja konkurencijos augimas, rinkos prisotinimas, gamybos bei darbo organizavimo formų kaita. Tai verčia ieškoti naujų šaltinių efektyvumui didinti visose srityse: kuriant naujus gaminius, tokius kurie tenkintu vartotojų poreikius, diegti moderniausią techniką, technologiją, organizuoti darbą bei jo valdymą.
Pastaruoju metu besikeičianti verslo aplinka reikalauja kitokio požiūrio į įmonės sėkmingą veiklą. Dauguma jų kuria naujus produktus, siekdami vartotojų susidomėjimo bei stabilaus išsilaikymo rinkoje. Konkurencija tampa vis aštresnė, o produktai ar paslaugos vis labiau supanašėja, todėl įmonės yra priverstos skirti vis daugiau dėmesio santykiams su savo klientais. Dauguma įmonių suvokiančių esamą situaciją rinkoje bei jos kitimo tendencijas, gali įsigilinti į kiekvieno kliento poreikius, pagal juos taikyti produktus, paslaugas bei bendravimo būdus ir taip su klientais išlaikyti stiprius ryšius.
Kintant rinkos sąlygoms bei didėjant vartotojų poreikiams, pats sudėtingiausias uždavinys yra nuolat atnaujinti ir palaikyti savalaikę informaciją. Organizacijų vadovams norint efektyviai valdyti produktų ar paslaugų pardavimus, reikia analitinių duomenų, apimančių klientų poreikius ir pirkimo įpročius (produktų asortimentui grupuoti); produktų grupių lyginamosios analizės rodiklių (produktų grupių svarbai nustatyti ir pardavimų planams parengti); rinkos, pardavimų augimo, kainodaros, produktų pardavimų skatinimo rodiklių, kuriais remiantis galėtų sudaryti įmonės veiklos strateginius planus.
Kiekviena verslo įmonė turėtų siekti lyderystės ir savo gaminamos produkcijos ar paslaugų unikalumo, kurį lemia: aukšta prekės kokybė, aptarnavimo garantija, pateikimo būdas, vartotojų poreikių tenkinimas, ir maži kaštai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis57.56 KB
AutoriusDmitrij
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos analize statybos darbai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą