Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Plėtros galimybių studija įmonėje
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Plėtros galimybių studija įmonėje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Plėtros galimybės. Santrauka. Summary. Įvadas. Plėtros reikšmė įmonės veiklai. Įmonės plėtros samprata ir reikšmė. UAB "X" tikslai ir uždaviniai. Įmonės kūrimo idėja. Investicijų ekonominis efektyvumas. Dokumentų rengimas. Verslo planas. Įmonės veiklos plėtojimo sąlygos. Verslo idėjos aprašymas. Įmonės aplinkų analizė. Įmonės išoriniai veiksniai. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Konkurencijos aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės vidiniai veiksniai. Tiekėjai. Vartotojai. Personalas. PTGG (SWOT) analizė. UAB "X" PTGG (SWOT) analizė. Įmonės plėtros galimybių analizė. Plėtros kompleksas. Produkto analizė. Kainos ir produkto santykis. Vietos analizė. Prekės ar paslaugos pristatymo, pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės įvaizdžio formavimas. Rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio rinkos tyrimas. Esminiai tyrimo faktai. Tyrimo ataskaita. Išvados. Pasiūlymai. Priedai.

Ištrauka

Šiame darbe atliekama UAB "X" plėtros galimybių studija.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų plėtros galimybes, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. "Paslaugos – tai kokia nors nemateriali ekonomikos veikla, kuri tiesiogiai arba netiesiogiai prisideda prie žmonių poreikių tenkinimo; tai pardavimo objektu laikoma veikla, kuri gali suteikti naudą, malonumą, patenkinti poreikius."[1. 422 psl.].
Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Paslaugos yra panašios į prekes tuo, kad yra parduodamos, turį vertę, kainą, kokybę, blogiau ar geriau vertina vartotojų poreikius. Tačiau ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Yra savybių kurios skiriasi nuo prekių, tai: paslaugų produkcija – neapčiuopiamos prekės ir nesuvokiamos kaip materialus dalykas, lengvas nustatymo parametras. Yra suteikimo trukmė. Dėl šių skirtumų, paslaugos negali būti vienu laiku kuriamos, o vartojamos kitu, kaupiamos bei sandėliuojamos. Nėra vieningos paslaugų klasifikavimo sistemos, nes jos priklauso nuo konkrečių vartotojų poreikių, todėl vadinamos unikaliomis. Teikdama paslaugas, įmonė stengiasi patenkinti visus savo klientų poreikius.
Įmonės misija – suteikti galimybę klientui gauti aukščiausio lygio paslaugų servisą. Ji siekia efektyviausio bendravimo su klientais, kad galėtų pastoviai gerinti paslaugų kokybę. Įmonė stengiasi ir toliau pilnai realizuoti klientų ir savo tikslus. Tam yra sudarytas paslaugų asortimentas. "Asortimentas – tai paslaugų (prekių) rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia įmonė." [2. 207 psl.]. Asortimentas orientuotas į pirkėjų poreikius, pagal sudarytą tos įmonės asortimento politikos strategiją.
Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes:
auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas,
didėja gyvenimo intensyvumas,
auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų tiekėjų. "Pasiūlą įmonė derina su tikslinės rinkos poreikiais ir tam tikru būdu sudarytu asortimentu valdo bei skatina paklausą." [2. 288 psl.]. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra rinkos plėtros priemonių išmanymas. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį, reikia įvertinti esamą padėtį. Įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus tiems tikslams pasiekti.
Savo tyrimo objektu aš pasirinkau UAB "X". Šiuo metu UAB "X", gyvuojanti 6 metus yra vienintelė didmenine ir mažmenine prekyba naftos produktais besiverčianti įmonė Telšių mieste.
Be prekybos įmonė užsiima paslaugų teikimu – nuo pat įsikūrimo ir teikia viešbučio paslaugas, o nuo 1999 metų perveža keleivius savivaldybės nustatytais maršrutais. UAB "X" priklauso kavinė – baras, viešbutis bei Tauragėje įkurtas filialas. Pagrindiniai įmonės partneriai – UAB "UOTAS", "LUKOIL BALTIJA", AB "MAŽEIKIŲ NAFTA".
Bendrovė apsirūpinusi modernia šiuolaikine prekybine bei technine įranga, pilnai kompiuterizuotas finansų, rinkodaros, komercijos skyrių darbas.
UAB "X" nuolat ieško naujų prekių ir rinkų, taiko pažangias ir efektyvias prekiavimo formas, įsisavina ir įdiegia naujus įrengimus bei technologijas.
Kaip matome iš įmonės veiklos krypčių ir taikomų naujų technologijų UAB "X" personalas turėtų būti kvalifikuotas, nes be specialių apmokymų darbuotojas kažin ar sugebėtų naudotis naujomis technologijomis.
Šią įmonę aš pasirinkau dėl to, kad jos teikiamos paslaugos ir gaminamos prekės visuomenėje turi gana didelę paklausą.
Darbo objektas: UAB "X".
Darbo tikslas:
Nustatyti UAB "X" plėtros galimybes;
Remiantis paslaugų marketingo apibrėžimais, išskirtais lietuvių ir užsienio literatūroje išanalizuoti UAB "X" mikro ir makro aplinką;
Darbo uždaviniai:
Apibrėžti, plėtros galimybių planą ir jo pagrindines dalis.; Išnagrinėti UAB "X" plėtros galimybių planą ir jo pagrindines dalis;
Pateikti savo išvadas ir pasiūlymus;
Metodika: dokumentų analizė, stebėjimas, pokalbis su įmonės vadovu A.Ubartu, literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-05
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis527.45 KB
AutoriusBrigituliux@one.lt
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pletros galimybiu studija imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-04-08 IP: 84.15.52.5
    Martynas sako

    tikrai idomus ir vertas demesio darbas, nepaisant to,kad realiai apimtis jo nesiekia nei 30 psl, o ir isvados su pasiulymais silpnokos,bet nieko...idomu skaityti:)

  • 2006-02-16 IP: 84.32.132.252
    Eugenijus sako

    8 balai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą