Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Bendros Lietuvos – Vokietijos įmonės veiklos įvertinimas ir priemonės jai gerinti
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendros Lietuvos – Vokietijos įmonės veiklos įvertinimas ir priemonės jai gerinti

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546
Aprašymas

Santrauka. Zusammenfassung. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Teorinė temos analizė. Tyrimo metodika. Bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės veiklos įvertinimas. Bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės charakteristika: bendrieji duomenys, pirkėjai, konkurentai. Bendrieji duomenys. Pirkėjai. Konkurentai. Bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės asortimentas ir tiekėjai. Bendros Lietuvos - Vokietijos "N" įmonės kainų politika. Bendros Lietuvos - Vokietijos "N" įmonės pardavimų skatinimas. Bendros Lietuvos – Vokietijos įmonės santykinių rodiklių analizė. Pelningumo rodikliai. Finansinio statuso ir mokumo rodikliai. Valdymo aktyvumo rodikliai. Finansinių rodiklių Du Ponto analizė. Bendros Lietuvos - Vokietijos "N" įmonės cirkuliacijos kaštų analizė. Bendros Lietuvos - Vokietijos "N" įmonės veiklos gerinimo kryptys ir priemonės. Išvados. Priedai (3)

Ištrauka

Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare, įmonės valdymas tampa vis sudėtingesniu, nes privalu įvertinti daug aplinkos veiksnių, kurie pastoviai kisdami sudaro tarpusavyje susijusius įvairių problemų, apribojimų ir galimybių sferą, įmonei reikalinga veikla, kuri padėtų prisitaikyti prie greitai kintančios rinkos sąlygų. Ši veikla – įmonės silpnųjų ir stipriųjų pusių ieškojimas, galimybių ir pavojų nustatymas. Svarbiausios sritys, kur kiekviena įmonė gali ieškoti savo privalumų ir trūkumų yra įmonės finansinė padėtis, ryšiai su pirkėjais, partneriais, konkurentais, klientais. todėl labai svarbu suvokti ir realiai vertinti įmonės būklę, o įvertinus ieškoti galimybių veiklai gerinti. Norint pasiekti, kad įmonė patektų į ekonomiškai kylančių įmonių gretas, reikia įsisavinti šiuolaikinius verslo organizavimo ir vadybos metodus, apskaitos principus, finansinės būklės analizės ir įvertinimo būdus.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės veiklą ir pateikti pasiūlymus jai gerinti.
Tyrimo objektas: Bendra Lietuvos – Vokietijos "N" įmonė (tikslus pavadinimas ir įmonės adresas žinomas darbo vadovui).
1. Išstudijuoti mokslinę literatūrą, susijusią su įmonės veiklos analize, įvertinimu ir pasirinkti finansinės analizės metodus;
2. Pateikti bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės charakteristiką, trumpai supažindinti su įmonės darbuotojais, pirkėjais, konkurentais, užimama rinka;
3. Išanalizuoti bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės marketingo kompleksą: taikomą kainų, asortimento ir pardavimų skatinimo politiką;
4. Remiantis pasirinktais finansinės analizės metodais, išanalizuoti bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės finansinę būklę, jos kitimą 2002 – 2004 metais;
5. Įvertinti bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės veiklos silpnąsias puses, pateikti pasiūlymus bei priemones jai gerinti.
Tyrimo metodai:
 mokslinė literatūros analizė;
 statistinių duomenų analizė;
 įmonėje surinktų duomenų ir dokumentų analizė;
 stebėjimo būdu gautų duomenų analizė
Darbas susideda iš dviejų dalių:
1. Bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės veiklos įvertinimas.
2. Bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės veiklos gerinimo kryptys ir priemonės.
Rezultatų reikšmingumas: darbas gali būti naudingas bendros Lietuvos – Vokietijos "N" įmonės vadovybei, o taip pat visiems, besidomintiems nagrinėjama įmone – akcinin-kais, kreditoriais, konkurentais.


Prekybos įmonių veiklos ypatumai išplaukia iš prekybos, kaip tarpininko tarp gamybos ir vartojimo, vaidmens ir jos funkcijų, kurios atliekamos įgyvendinant šį vaidmenį, iš jos veiklos aptarnaujamojo pobūdžio. Prekybos įmonių marketingo instrumentarijus iš esmės apima prekių ir paslaugų asortimento, jų kainų ir reklamos politiką [1,p.55]. Kiekvienas iš šių instrumentų naudojamas įgyvendinant įvairias priemones, kurios savo ruožtu turi mažiau ar daugiau alternatyvų. Prekybos įmonės marketingo kompleksas yra jos darbo ir materialinių išteklių paskirstymo tarp atskirų veiklos sričių, sprendimų rezultatas. Šiuo metu sukurta daug teorijų marketingo kompleksui optimizuoti, tačiau rekomenduojamais modeliais sunku praktikoje pasinaudoti, nes sudėtinga gauti reikiamą informaciją. Be to, marketingo komplekso formavimas yra ne tiek kiekybinė, kiek kokybinė, kūrybiškai sprendžiama problema.
Prekių asortimentas, kurį sąlygoja firmos galimybės, suprantamas, kaip visų grupių prekių visuma, apimančių giminingas prekes, skirtas parduoti [2,p.68] Asortimentas charakterizuojamas gilumu ir platumu. Asortimento politika - tai visuma priemonių, kuriomis remiantis sudaromas prekybos įmonės asortimentas, jos pasiūla.
Prekybos įmonė savo asortimentinėje politikoje turi derinti reikalavimus, kurie kyla iš įmonės tikslų, su pirkėjų norais, pageidavimais.
Pirkėjai nori, kad prekybos įmonėje būtų kuo didesnis prekių pasirinkimas, kad jos būtų geros kokybės, kad jas būtų patogu apžiūrėti, būtų teikiamos įvairios paslaugos, atnaujinamas asortimentas. Prekybos įmonės vadovybė nori kuo didesnio ekonominio efektyvumo, t.y kuo didesnių pajamų ir mažesnių išlaidų. Todėl ji siekia didinti darbo našumą, geriau išnaudoti prekybos plotus, spartinti prekių apyvartą ir 1.1. Šie interesai prekių asortimento politikos požiūriu yra daugiau ar mažiau prieštaringi, todėl juos reikia suderinti, optimizuoti asortimentą. Asortimentas optimalus tik tada, kai prekybos įmonės prekių pasiūla atitinka jos paklausą ir paklausa be sutrikimų patenkinama su minimaliomis prekių atsargomis [1,p.30].
Siekiant patenkinti pirkėjų paklausą, reikia parinkti tokį asortimento platumą ir gilumą, kad jie kuo galima geriau atitiktų vartotojų tikslines grupes (segmento), į kurią orientuojasi įmonė, paklausos struktūrą. Tam reikia atlikti pirkėjų paklausos tyrimus. Pagrindinis rinkos tyrimų uždavinys - nustatyti rinkos imlumą artimiausiai ateičiai bei sudaryti 1-3 metų rinkos kitimo perspektyvą.
Pirkėjų paklausos tyrimas yra rinkos tyrimų dalis. Informacija rinkos tyrimui gali būti gaunama dviem būdais: atliekant pirminį ir antrinį rinkos tyrimą. Pirminiam rinkos tyrimui reikalinga informacija apie pirkėjų elgseną, nuomones, ketinimus gaunama apklausiant pirkėjus žodžiu ar raštu. Antriniam rinkos tyrimui reikalinga informacija gaunama analizuojant įvairius informacijos šaltinius. Informacijos šaltiniai skirstomi į vidinius ir išorinius. Vidiniai įmonės informacijos šaltiniai - buhalterinės apskaitos dokumentai, įmonės statistika, o išoriniai - dienraščių, specialios periodikos spaudos, dažniausiai ekonominės periodikos, radijo ir televizijos ekonominių laidų informacija, taip pat parodų, tarptautinių mugių apžvalgos, rinkų vystymosi tendencijų informacija, konkurentų kainoraščiai ir reklaminės priemonės, statistiniai metraščiai.
Pagrindžiant prekių asortimentą tiek didmeninėje, tiek mažmeninėje prekyboje būtina atsižvelgti ir į prekių užsakymo, pristatymo, saugojimo bei realizavimo kaštus, jų tarpusavio ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-22
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis170.11 KB
AutoriusVytautas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasValentinas Navickas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendros Lietuvos Vokietijos imones veiklos ivertinimas ir priemones jai gerinti [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 43 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Valentinas Navickas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą