Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Perspektyvų tyrimas AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Perspektyvų tyrimas AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

AB "Utenos trikotažas" misija. Įmonės charakteristika. Įmonės tikslai. UAB "Utenos trikotažas" perspektyvų tyrimas. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Gamtos aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. AB "Utenos trikotažas" rinkos ir vartotojai. AB "Utenos trikotažas" marketingo komplekso elementų analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Swot analizė. AB "Utenos trikotažas" tikslinės rinkos. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategijos pagal pozicionavimą. Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus (vidaus ir globaliose rinkose). Prekės strategija. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija.

Ištrauka

AB ’Utenos trikotažas’ įkurtas 1967 m. Tuomet ji buvo viena didžiausių trikotažo įmonių
Baltijos šalyse. 1993 m. AB "Utenos trikotažas" tapo privačiojo kapitalo įmone ir pradėjo naująjį savo gyvavimo etapą..
Šiandien AB " Utenos trikotažas " – tai įmonė, gaminanti aukštos kokybės trikotažo gaminius. Tai pasiekti padeda vientisas gamybos ciklas: mezgimas, dažymas, džiovinimas, sukirpimas, siuvimas, kokybės patikrinimas ir pakavimas Siūlomų gaminių asortimentas metų eigoje atnaujinamas keturis kartus. Naujiems sezonams dizaineriai kuria pasaulines mados tendencijas atitinkančias kolekcijas.
AB ’Utenos’ trikotažas yra pristatęs tokias drabužių kolekcijas:
"UT linija" – tai modernūs, elegantiški drabužiai, atspindintys paskutines mados kryptis.
"Tema" – modernios klasikos kolekcija.
"Karta" - urbanistiniai, uniseksiniai , stilistiškai ir spalviniai aktyvūs drabužiai jaunimui.
"UT Sportas" – drabužiai laisvalaikiui.
"Vaikai" - natūralūs, praktiški, patogūs, žaismingi drabužiai ikimokyklinukams.
"Mes" – stilingi ir universalūs drabužiai mokyklinio amžiaus vaikams.
"Gunda" – moteriško apatinio trikotažo kolekcija.
"Rokas" – vyriško apatinio trikotažo kolekcija.

Pardavimus Lietuvoje vykdo UAB "Utenos trikotažo prekyba", valdanti 27 firminės Utenos trikotažo parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Ukrainoje. Tačiau Lietuvoje parduodama produkcija sudaro tik 13 % visos parduodamos produkcijos. Pagrindinė eksporto šalis yra Švedija į kuria eksportas per pirmuosius devynis 2002 m. mėnesius sudarė net 32 % visos eksportuojamos produkcijos .
Šiuo metu bendrovėje dirba apie 1400 darbuotojų. Jiems yra suteikiamos visos socialinės garantijos, galimybės tobulėti, maloni darbo aplinka ir atmosfera.
Bendrovėje "Utenos trikotažas" sėkmingai veikia kokybės vadybos sistema, atitinkanti standarto ISO 9001 reikalavimus, o aplinkos apsaugos vadyba yra neatsiejama geros verslo vadybos dalis. Be to, 2001 m. spalio mėn. įmonei įteiktas tarptautinis standarto ISO 14001:1996 aplinkos apsaugos vadybos sistemos (AVS) sertifikatas.
AB "Utenos trikotažas" misija – aukštos kokybės lengvų viršutinių rūbų ir baltinių gamyba konkurencingomis kainomis [Šaltinis www.ut.lt] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-31
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis58.11 KB
Autoriusmilda
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai0 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Vaidoto pagrindinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Perspektyvu tyrimas AB Utenos trikotazas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Kauno Vaidoto pagrindinė mokykla / 4 Klasė/kursas
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą