Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginis planavimas: Lietuvos ir JAV kapitalo viešbučiai UAB "Centrum"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Strateginis planavimas: Lietuvos ir JAV kapitalo viešbučiai UAB "Centrum"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) UAB "Centrum" viešbučių tinklo strateginis planavimas. Strateginio planavimo funkcijos, esmė ir nauda. Viešbučio aplinkos įvertinimas, tyrimas ir analizė. Organizacijos valdymo tyrimas. Strategijos alternatyvos. Strategijos įgyvendinimo planavimas, valdymas ir kontrolė. Strateginio plano įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Strategijos sąvoka yra sena kaip pasaulis. Šį terminą vartojo jau senovės graikai. Strategijos visais laikais mokėsi karybos mokyklose, ją rengė ir rengia generaliniai štabai, įgyvendina (naudoja) mūšiuose karvedžiai. Tačiau strategiją organizacijoms ir įmonėms valdyti pradėta taikyti XX amžiaus pradžioje.
Gausu įrodymų, kad gerai parengta strategija garantuoja įmonės sėkmę, o įdėtos sąnaudos greitai atsiperka. Gerai apgalvotas strateginis planavimas – tai tiesus kelias įmonei padidinti savo apyvartą bei tikimybė gauti daugiau pelno.
Strateginio planavimo svarbiausia paskirtis – bendrais bruožais nusakyti tikslus, rinkos galimybės ir alternatyvas, priemones, kuriomis jie gali būti įgyvendinti. Labai svarbu sudarant strateginį planą įvertinti įmonės išteklius, rinką ir klientus, geriausias galimybės dabarties ir ateities tikslams įgyvendinti. Strateginis planas susijęs su investicijomis ir konkurentiškai naudingos politikos veiksmais.
Kadangi strategijos yra susijusios su pasirinkta padėtimi klientų ir konkurentų atžvilgiu, tai plano įgyvendinimą reikėtų sutelkti į tai, kaip tai turi būti padaryta, kas atsakingas už įvykdymą laiku. Gera strategija gali padėti įveikti nesėkmes ir netinkamą klientų aptarnavimą. Strateginis planas turėtų būti suprantamas įmonės darbuotojams ir veiksmingas.
Šiame darbe bus analizuojamas ir vertinamas paslaugų įmonės Lietuvos ir JAV UAB "Centrum" strateginis planavimas. Įmonė sėkmingai dirba ir plečiasi jau nuo 1996 metų. Per aštuonerius darbo metus įmonėje įvyko daug pasikeitimų: pasikeitė įmonės pavadinimas (iš pradžių tai buvo vietinio kapitalo įmonė UAB "Centrum"), keitėsi įmonės savininkai ir direktoriai. Pats pirmas įmonės direktorius, vadovavęs nedideliam (tik 36 kambarių) ir jaukiam viešbučiui buvo Lietuvos viešbučių asociacijos prezidentas Rimantas Miknius. Jo pagrindinis darbo principas buvo – "Svetingas viešbutis – sėkmingas verslas". Nes, svarbu ne tik gauti pinigų iš kliento, bet ir patikti klientui nepriekaištinga aptarnavimo kultūra tik įžengus klientui pro viešbučio duris. Patirtis įgyjama ne tik dirbant, bet ir dalyvaujant įvairiose mokymo programose, seminaruose, keičiantis specialistais, dalyvaujant parodose. Jo pasirinkto ir įgyvendinto strateginio plano dėka įmonei dabar priklauso trys įvairių stilių viešbučiai – "Centrum", "Ratonda" ir "Artis"; kuriems jau ketverius metus vadovauja Bronislovas Vainora su savo šeima. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-27
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis30.87 KB
AutoriusAna Gribovskaja
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Žitkevičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginis planavimas Lietuvos ir JAV kapitalo viesbuciai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • J. Žitkevičienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą