Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Mikro ir makroaplinkos analizė: AB "Vilniaus duona"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Mikro ir makroaplinkos analizė: AB "Vilniaus duona"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Įmonės pristatymas. Mikroaplinka. Gamybos charakteristika. Realizavimo rinkos. Tiekimas. Darbuotojai. Pagrindiniai AB "Vilniaus duona" rizikos veiksniai. AB "Vilniaus duona" misija. Makroaplinka. Konkurentų analizė. Santykinės kainos. SWOT analizė. Rinkos analizė. Tobulintina marketinginė veikla. Išvados.

Ištrauka

Marketingas – priemonė, padedanti pasiekti tam tikrų tikslų. Marketingo principai :
• Gaminti tik tai, ko reikia vartotojui;
• Žinoti vartotojo poreikius;
• Gamintojas turi prisitaikyti prie vartotojo;
• Dirbti geriau ir efektyviau už konkurentus.
Taigi, visa tai yra svarbu kiekvienai įmonei, kad galėtų ji patenkinti vartotojo poreikius ir iš to gautų pati naudos-pelno. Be abejo tai svarbu ir mano nagrinėjamai firmai, kad galėtų ji sėkmingai vystytis ir plėsti savo veiklą.
AB "Vilniaus duona" – maisto pramonės įmonė, kurios pagrindinė veikla – duonos –pyrago gaminių gamyba. Pažymėtina, kad, kuriant marketingo (ar bendrą įmonės) strategiją maisto pramonės įmonėms, ypatingas dėmesys turi būti skiriamas kokybės reikalavimams, nes jie numatyti LR įstatymų, tarptautinių ir nacionalinių standartų.
AB "Vilniaus duona" marketingo tikslai:
• aktyvinti produkto paklausos tyrimą;
• gerinti produkto pristatymą, didinant nuosavu transportu išvežiojamos produkcijos dalį;
• skirti maksimalų dėmesį prekių išvaizdai, įpakavimui;
• efektyviau tirti pirkėjų pageidavimus;
• intensyviau taikyti reklamos priemones;
• plėsti ir intensyvinti marketingo veiklą.
Marketingo tikslai yra kaip priemonės bendriems įmonės tikslams pasiekti.
AB "Vilniaus duona" yra įsikūrusi A. Vivulskio 41, 2600 Vilnius. Ši įmonė vadovaujasi LR įmonių, LR akcinių bendrovių, LR vertybinių popierių viešosios apyvartos įstatymais ir veikia jų bei kitų LR galiojančių normatyvinių aktų ir savo įstatų nustatyta tvarka. Įstatinis kapitalas – 26463960 Lt, padalintas į 1470220 paprastųjų vardinių ir 18 Lt nominalios vertės akcijų.
Truputis istorijos: 1944m. įkurtas Vilniaus duonos kombinatas apjungė 2 duonos kepyklas, veikusias dar prieš karą ir 15 mažų kepyklų. 1953m. prie įmonės buvo prijungtas makaronų fabrikas "Baltija", o 1962m. – antra Vilniaus duonos kepykla, iki tol dirbusi savarankiškai. 1994 bendrovė reorganizuota iš valstybinės akcinės įmonės į AB "Vilniaus duona". 2000 m. Vilniaus miesto savivaldybės rejestro tarnyboje įregistruoti įstatų pakeitimai, kuriuose buvo praplėstas veiklos rūšių sąrašas ir išplėstos bendrovės teisės atsižvelgiant į LR Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimus. 2000 m. AB"Vilniaus duona" sudėtyje buvo 4 kepyklos, automobilių ūkis bei 7 nuosavos mažmeninės parduotuvės.
2001 m. vasario 15 d. bendrovė pakeitė savo pavadinimą ( į AB "TIREKSA") bei adresą ( į Savanorių pr. 247, Vilnius). Sprendimas pakeisti įmonės vardą ir buveinę buvo priimta 2000 m. įvykusiame neeiliniame visuotiniame akcininkų susirinkime.
AB "Vilniaus duona" valdymo organai: visuotinis akcininkų susirinkimas, Stebėtojų taryba, Valdyba ir Generalinis direktorius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis32.24 KB
AutoriusRonaldas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Miliūtė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mikro ir makroaplinkos analize AB Vilniaus duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • A. Miliūtė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą