Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos analizė: siuvimo reikmenų prekyba UAB "Gebenė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės veiklos analizė: siuvimo reikmenų prekyba UAB "Gebenė"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Įmonės užsienio ekonominės veiklos tikslų formulavimas. Situacijos analizė. Potencialių UAB "Gebenė" eksporto šalių požymių interpretacija. Tarptautinio marketingo strategijos formavimas. Užsienio rinkų parinkimas. Užsienio rinkų segmentavimas. Įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimas. Tarptautinio marketingo komplekso sprendimai. Prekės politika. Kainos politika. Paskirstymo politika. Rėmimo strategija. Tarptautinio marketingo veiksmų programa.

Ištrauka

Siuvimo pramonė jau seniai tapo atskira pramonės šaka. Dažnai išskiriami du siuvimo pramonės tipai.
Pirmas tipas būdingas išsivysčiusioms valstybėms. Jose siuvimo pramonė daugiausia tenkina vidaus rinkos poreikius, o eksportuojama tik nedidelė pagamintos produkcijos dalis. Čia kuriami madų namai ir madų centrai, formuojantys, bei diktuojantys madas ir stilių. Žymiausi pasauliniai madų centrai yra Paryžius, Roma, Niujorkas, Tokijas, Londonas.[1]
Antrasis tipas būdingas besivystančioms valstybėms. Jos pagal užsienio šalių (dažniausiai išsivysčiusių ) modeliuotojų ar prekybos tinklų vadybininkų užsakymus kuria, modeliuoja, o kartais tik siuva gaminius eksportui. Pagrindinė siuvimo pramonės dalis sukoncentruota Azijos žemyne.[1] Tačiau pastaraisiais metais daug siuvimo pramonės gaminių eksportuojama ir iš Rytų Europos tame tarpe ir Lietuvos.
Būtent į tai orientuojantis buvo įkurta 1995m. UAB"Gebenė". Lietuvoje sparčiai kūrėsi siuvimo įmonės, kurioms užsienio užsakovai teikdavo užsakymus drabužiams siūti. Žaliavos atkeliaudavo taip pat iš užsienio. UAB"Gebenė" vadovų ir darbuotojų iniciatyvos dėka daugelis siuvimo priedų buvo nebeimportuojama užsakovo, o užsakovas užsakydavo juos UAB"Baltic tikoje". Taip buvo patogiau tiek užsakovui, tiek gamintojui.
Tačiau pastaruoju metu gerėjant Lietuvos ekonominei situacijai, didėjant darbo jėgos kainai, sparčiai vystantis lengvajai pramonei užsienio užsakymų skaičius po truputį mažėja, o gamyba perkeliama į mažiau išsivysčiusias šalis. Todėl UAB"Gebenė" reaguodama į rinkos pokyčius ir siekdama užimti naujas rinkas, planuoja pradėti eksportą. Tačiau tam, kad pasirinkti tinkamiausias užsienio rinkas yra siūlomas darbe aprašytas tarptautinio marketingo planas. Marketingo planas apima visą eilę veiksmų, kurie reikalingi tinkamoms rinkoms, jų talpumui ir galimybėms išsiaiškinti.

Trumpa įmonės veiklos charakteristika. UAB " Gebenė" viena iš didžiausių Lietuvos įmonių prekiaujančių siuvimo priedais buvo įsteigta 1995 m. Produkciją sudaro siuvimo pramonėje naudojami siūlai, pamušalai, įvairios gumos, tarpinės medžiagos, verpalai ir kt. Įmonė visą produkciją importuoja iš užsienio ir yra tokių garsių pasaulio firmų kaip DMC, Lorenit, Toray, Braitrim ir kt. atstovė Lietuvoje.
Pagrindiniai siuvimo priedų pirkėjai yra Lietuvos siuvimo įmonės. Be to labai dažnai sudaromos trišalės sutartys, kai siuvimo priedų pirkėjai yra užsienio kompanijos, tačiau juos naudoja Lietuvos įmonės siuvančios pagal užsienio kompanijų užsakymus. Pagrindiniai pirkėjai yra stambiosios Lietuvos siuvimo įmonės tokios kaip AB"Lelija", UAB "Utenos trikotažas",UAB" Šatrija" ir kt.Taip pat užsienio kompanijos "Shani ", "Grosso moda", "Textilite" ir kt.
Pagrindiniai konkurentai UAB"Zova", UAB"Rudholmas, UAB"Furnitūra marketingas". Tačiau konkurentai yra kartu ir partneriai, kurie iškilus vienokiai ar kitokiai prekių trūkumo ar pristatymo problemai bendradarbiauja.
UAB"Gebenė" siuvimo priedų prekyba užsiima tik Lietuvoje, tačiau yra vykdomi užsienio tyrimai ir ruošiamasi eksportuoti produkciją į kitas valstybes
Įmonėje dirba 20 žmonių ir šis skaičius išaugo per paskutinius metus, nes apyvarta lyginant su pirmaisiais įmonės egzistavimo metais išaugo 2 kartus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-16
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai3
Dydis59.21 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tarptautinis marketingas.Imones veiklos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą