Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Pardavimo valdymo ypatybės: maisto produktų įmonė "Irmika"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimo valdymo ypatybės: maisto produktų įmonė "Irmika"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos valdymo funkcijos. Planavimas. Organizavimas. Motyvacija. Kontrolė ir reguliavimas. Firmos vadybos funkcijų realizavimo praktika. Planavimas įmonėje. Organizavimas įmonėje. Motyvacija įmonėje. Kontrolė įmonėje. Išvados.

Ištrauka

Įmonė "IRMIKA" – yra viena iš pirmaujančių įmonių maisto prekių mažmeninės prekybos srityje. Kadangi ši įmonė yra viena iš pirmaujančių maisto prekių pardavimo srityje, vienas iš pagrindinių jos tikslų yra užvaldyti rinką ir ją monopolizuoti.
Įmonės struktūra yra linijinio tipo. Pačioje hierarchijos viršūnėje stovi įmonės direktorius, kuris duoda nurodymus prekybos vadybininkui ir kontruoliuoja buhalterinės apskaitos skyrių, toliau eina pardavimo skyrių vedėjai ir eiliniai darbuotojai.
Įmonėje dirba žmonės įvairaus išsilavinimo lygio. Priklausomai nuo išsilavinimo lygio jie užima tam tikras pareigas. Vadybininkas bei skyrių vedėjai turi aukštąjį išsilavinimą, o iš pardavėjų yra žmonių su aukštesniuoju išsilavinimu, bet pardavėjais gali dirbti dar studijuojantys asmenys. Įmonė suteikia visas palankias sąlygas darbuotojų kvalifikacijai kelti bei kopti karjeros laiptais. Taigi darbuotojų profesinė sudėtis yra gana įvairi.
Kadangi "IRMIKA" užsiima maisto prekių mažmeninę prekyba, tai šiame darbe daugiausiai dėmesio skiriama pardavimui, nes būtent šiai funkcijai įmonė teikia didelę reikšmę, nes efektyvus pardavimo organizavimas suteikia jai galimybę ir toliau plėsti savo parduotuvių tinklą.
Vadovavimą būtina traktuoti kaip ciklą, susidedantį iš konkrečių vadybinio darbo sriių, vadinamų valdymo funkcijomis. Valdymo funkcija – tai konkreti vadybinės veiklos sritis, kuri yra atliekama specialių priemonių pagalba. Akivazdu, kad vienos iš pagrindinių komponentų, formuojančių valdymo sąvoką, yra funkcijos. Vadinasi, norint atlikti bet kurį, nors ir lengvą darbą, būtina iš anksto nustatyti, kokį rezultatą reikia gauti, kaip organizuoti darbą, kaip motyvuoti ir kontroliuoti jo atlikimą.
Valdymo funkcijos atskleidžia ir paaiškina valdymo esmę ir turinį įvairiais lygiais. Jos vienaip ar kitaip veikia organizacijos kolektyvą. Valdymo funkcijos yra skirtos tikslui pasiekti ir yra viena iš valdymo santykių realizavimo formų.
Visos valdymo funkcijos veikia išvien ir yra tarpusavyje tampriai susijusios. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-29
DalykasĮmonių aprašymų namų darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasNamų darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis21.38 KB
AutoriusDziude
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Maisto produktu imones Irmika pardavimo valdymo ypatybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą