Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Verslo idėja. Įžanga. Įmonės charakteristika. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Darbo pasidalijimas ir kooperavimas. Organizacijos vidinė ir išorinė aplinka. Pagrindinės veiklos kryptys. Socialinė atsakomybė. Planavimas ir strateginis valdymas. "Hansabanko" misija ir vizija. Organizavimas. Kontrolė. Koordinavimas. Vadovavimas. Darbo ir darbo užmokesčio organizavimas. Organizacijos kultūra.

Ištrauka

Verslo idėja - tai verslo plėtros planas, kuriame aiškiai išdėstoma verslo sumanymo esmė, apibūdinama esama įmonės padėtis (jei ji jau veikia), numatoma būsima strategija ir ateities perspektyvos, pateikiama finansinė informacija.
Verslo idėjos struktūra ir jos detalizavimo laipsnis priklauso nuo steigiamos įmonės įgyvendinamo projekto dydžio, veiklos srities. Plano sudėtingumas taip pat priklauso nuo realizavimo rinkos dydžio, konkurentų skaičiaus bei steigiamos įmonės plėtimosi perspektyvų. Kad ir kokia sudėtinga būtų verslo idėja, reikia kruopščiai apgalvoti visas, net didžiausias smulkmenas, nes nuo to priklauso mūsų įmonės gyvavimas, veikla, raida ir ateities perspektuvų įgyvendinimas.
Verslo idėja reikalinga tiek pačiam verslininkui, tiek bankininkams, potencialiems investuotojams, partneriams, tiek būsimiems firmos darbuotojams, kadangi ji:
padeda nustatyti būsimos įmonės "gyvybingumą" konkurencijos sąlygomis;
yra orientyras, pagal kurį verslininkas ir jo darbuotojai žingsnis po žingsnio sieks tikslo;
verslo idėjoje aiškiai išdėstyta tai, kuom įmonė vadovaujasi savo veikloje, kokios pagrindinės taisyklės veikia įmonėje, kaip joje yra organizuotas darbas, vadovavimas, kontrolė ir t.t.
Verslo idėjos sudarymo procesas verčia verslininką - vadovą kritiškai įvertinti savo jėgas, galimybes, kadangi jam tenka atsakyti į daugybę klausimų: kuo ištikrųjų gera idėja, kam skirtas naujas produktas ( paslauga ), ar atsiras jo pirkėjų, kas bus konkurentai, ar užteks jėgų organizuoti firmos veiklą ir kaip tai padaryti ir t.t. Atsakydamas į šiuos ir panašius klausimus, verslininkas bus priverstas mintyse permąstyti įvairius atsakymų variantus, įsivaizduoti, kaip jis pasielgs vienu ar kitu atveju. Taip priverčia jį geriau pasirengti sunkumams ir iš ankso numatyti, kaip bus galima juos nugalėti.
Verslas, įmonė yra kuriama tam tikrai vartotojų grupei. Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, įstojus į Europos Sąjungą, sparčiai pradėjo vystytis aptarnavimo ir paslaugų sfera. Sąlygas rinkoje pradėjo diktuoti vartotojai - klientai, kurie, turėdami bent šiek tiek daugiau lėšų, gali be vargo surasti kitą, juos aptarnausiančią įmonę. Todėl vis dažniau žmonės susiduria su įvairiais mokėjimais ir piniginėmis operacijomis bei nuolatiniais pinigų srautais per banką: tai ir mokėjimai Telekomui, Elektros tinklams, komunikacijos įmonėms už įvairias paslaugas ir prekes, pinigų pervedimai, gavimai tarp fizinių ir juridinių asmenų, pinigų ir sąskaitų tvarkymas ir kt. paslaugos . Atrodytų, kad šiuolaikinės technologijos sutvarko daugelį dalykų ir daug greičiau nei buvo tvarkoma anksčiau, tačiau klientai tebestovi ilgose eilėse prie mokėjimo kasų ir valiutos keityklų, atsiranda vis daugiau įvairių trūkumų ir problemų, tvarkant sąskaitas internetu, darant pinigų pavedimus ir t.t.
O šiais laikais labai svarbu, kad įmonė būtų lanksti ir ekonomiška, gebanti tenkinti klientų poreikius, greitai suvokti jų norus ir reikalavimus, galinti operatyviai sureaguoti į besikeičiančią situaciją. Visos įmonės, o ypač bankai, turi užtikrinti aukštus klientų aptarnavimo standartus.
Būtent šios priežastys ir lėmė tai, kad savo verslo idėjai aš pasirinkau labai mums aktualią sferą – bankininkystę – ir AB banko "HANSABANKAS" veiklos bei organizacijos nagrinėjimą.
Šiame darbe bandysiu aptarti klientams opias problemas, rasti jų sprendimo būdus ir analogijas, aptarsiu organizacinius ir valdymo banko klausimus, įmonės viziją ir misiją, veiklos strategiją ir t.t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-23
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis37 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis169.13 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasChmielauskas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones analize finansines paslaugos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 37 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Chmielauskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą