Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: viešbutis "Parnidžio kopa"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: viešbutis "Parnidžio kopa"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546
Aprašymas

Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Viešbučio "Parnidžio kopa" aprašymas. Verslo plano aptarimas. Vartotojas ir vartotojų elgsena. Veiksniai, turintys įtakos šio viešbučio vartotojo sprendimams. Rinkos tyrimas. Esamos įmonės veiklos įvertinimas. Veiklos kokybės užtikrinimas. Bendravimas ir bendradarbiavimas tarp viešbučio darbuotojų. Informacijos kaupimas, sisteminimas ir apibendrinimas. Ekonominės informacijos svarba. Apskaitos svarba. Verslo pokyčių valdymas. Verslo plėtra. Teikiamų paslaugų viešbutyje "Parnidžio kopa" savybių ir kokybės įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Priedai.

Ištrauka

Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį.
Tyrimo objektas – Nidos viešbutis ,,Parnidžio kopa"
Tikslas – pasiekti pastovių vartotojų lankymąsi viešbutyje, ne tik atsitiktinių.
Šiam tikslui pasiekti iškelti uždaviniai:
1. tobulinti teikiamų paslaugų kokybę.
2. papildyti teikiamų paslaugų sąrašą.
3. kelti personalo kvalifikaciją.
Problema – kaip pasiekti geresnės teikiamų paslaugų kokybės.
Pagrindinis darbo uždavinys – atsakyti į iškeltą problemos klausimą: kodėl pastaruoju metu viešbučio ,,Parnidžio kopa" klientų apyvarta daugiausia formuojasi iš atsitiktinių pirkėjų, o nuolatinių beveik nebėra? Atsakymui į šį klausimą, bandysim išnagrinėti, ar ne teikiamų paslaugų kokybės pablogėjimas skatina esamą problemą didėti.
Taip pat darbas atliekamas tam, kad atrinkti uždavinius pasiekti užsibrėžtam tikslui pasiekti.
Apibūdinus ir įvertinus įmonę bei atlikus tyrimą gauti rezultatai ir nauda būtų tokia: iškeltai problemai rasti problemos sprendimo variantai leistų įvertinti įmonės situaciją ir numatyti perspektyvą rinkoje, kai įmonė turi teigiamus pranašumus ir ta informacija, kuri gauta atlikus tyrimą leis įmonei toliau veikti sėkmingai.


Šiame darbe nagrinėjama konkreti firma yra viešbutis "Parnidžio kopa" įsikūręs Nidoje. Tai modernus ir savitas viešbutis "atitinkantis visus geriausio šiuolaikinio viešbučio reikalavimus". Jis įkurtas tūkstantis devyni šimtai devyniasdešimt aštuntais metais. Viešbutis iki 1994 metų priklausė AB ,,Klaipėdos transporto laivynas". Šiuo metu teisė priklauso AB ,,Kauno dujotiekio statyba". Veiklą reglamentuoja pagal įstatymus (1994 LST liepos 05 d.; LST ĮS bendros nuostatos "Turizmo bei viešbučių įstatymas". Įmonės valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas,stebėtojų taryba,valdyba, administracija. Steigti UAB "Parnidžio kopa", buvo naudinga, ekonomiškai tikslinga, ir į apyvartą buvo įtraukti laisvi kitos įmonės pinigai (investicija), o kuriant ar plėtojant verslą atsivėrė galimybės reorganizuoti: pertvarkyti valdymo struktūrą, keisti asortimentą, rinkos struktūrą, nelikviduojant įmonės veikla tęsiama ir be banko kredito. Investuoti pinigai disponuojami mažesniais tarifais (įmonės kurios yra SVV kategorijoje).
Puikiame kraštovaizdžio ir architektūros derinyje įrengti šiuolaikiniai numeriai ir apartamentai. Poilsiaujančiųjų patogumui baras - kavinė, poilsio kompleksas su garine pirtimi, sauna, masažiniais dušais, baseinu.
2000 m. sausio mėn duris atvėrė dengtas baseinas. Viešbutyje "Parnidžio kopa" galima ištisus metus naudotis baseino teikiamais malonumais - vandens kaskadomis, povandeninėmis masažinėmis srovėmis..
Asortimentas orientuotas į pirkėjų poreikius, pagal sudarytą tos įmonės asortimento politikos strategiją. Pasiūlą įmonė derina su tikslinės rinkos poreikiais ir tam tikru būdu sudarytu asortimentu valdo bei skatina paklausą. Įmonės asortimentas bei pasiūla būtų tokia:

Restoranas, kavinė – baras, banketų salė, karaoke.
Soliariumas, įvairūs masažai
Vidaus baseinas
Sauna, baseinas su povandeninėmis srovėmis
Pirmoji Lietuvoje "turkiška" pirtis viešbutyje
Biliardas, stalo tenisas
Dviračių, pliažo inventoriaus nuoma
Parduotuvėlės
Vandens pramogos (jachta, burlaivis, valtys)
Saugoma (nesaugoma) automobilių stovėjimo aikštelė
Visa kita poreikių patenkinimui (informacijos priemonės ir kt.)

Pagrįsti savo pasirinkimą analizuojant sistemingą turimų duomenų susijusių su paslaugų judėjimu iki vartotojo asortimentą galiu, nes esu lankiusis šiame viešbutyje ir atliekant dabar šį darbą pasirinkau paslaugų sferą, o ne prekę, nes: šios paslaugų sferos ypatumas yra išskirtinė paslaugų grupė: paslaugos žmogui ir visuomenei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-13
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis41 puslapis 
Literatūros šaltiniai18
Dydis56.28 KB
Autoriusruta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Neverauskienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones teikiamu paslaugu kokybes ivertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 41 puslapis 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • A. Neverauskienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą