Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė: viešbutis "Reval Hotel Lietuva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė: viešbutis "Reval Hotel Lietuva"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Pardavimų skatinimo samprata, priemonės ir pardavimų skatinimo organizavimo ypatumai. Rėmimo (komunikavimo) politika. Rėmimas. Reklama. Reklamos priemonių parinkimas. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimo priemonių naudojamų viešbutyje "Reval Hotel Lietuva" svarbos tyrimas. Bendros žinios apie viešbutį. Tyrimo pagrindimas. Konferencijų skyriaus personalas. Konferencijų skyriaus veikla, patalpos, naudojamos priemonės ir įranga. Salių talpa. Techninė įranga. Kainos. Darbai ir veikla. Ateities planai. Išvados.

Ištrauka

Prekybos marketingas be kitų uždavinių (asortimento sudarymo, kainų prekėms nustatymo, prekybos objektų vietų parinkimo ir jų įrengimo ir t.t.) turi spręsti ir komunikacinius t.y. bendravimo su potencialiais vartotojais(pirkėjais0 ir kitais rinkos dalyviais klausimus – perduoti jiems informaciją apie įmonę, siūlomas pirkti prekes ir paslaugas, pardavimo vietas, paskatinti juos pirkti ir pan.
Šiems uždaviniams spręsti naudojama speciali prekybos marketingo priemonė – komunikacinė, arba rėmimo politika. Pagal H. Dillerį komunikacinė politika "apima planingą formavimą ir perdavimą visos į rinką nukreiptos įmonės informacijos, kuria siekiama paveikti jos nuomones, nuostatas, lūkesčius ir elgseną".
Svarbiausia prekybos įmonei, be abejo, yra ryšiai su esamais ir potencialiais vartotojais. Tačiau jai labai svarbu kryptingai ir efektyviai bendrauti su visomis įmonei svarbiomis, visuomenės grupėmis: tiek išorinėmis (tiekėjai, bankai, akcininkai, pardavimo pagalbininkai, žiniasklaida, valdžios struktūromis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.), tiek su vidinėmis (darbuotojai, profsąjunga ir kt.). Todėl komunikacinę politiką reikėtų apibrėžti plačiau.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems padarytų kryptingą poveikį.
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprėjant konkurencijai, tobul4jant informacijos rinkimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nepaliaujamai auga.
Komunikacinė politika įgyvendinama naudojant įvairias marketingo priemones. Dažniausiai marketingo literatūroje nurodomos šios:
• Reklama
• Pardavimo skatinimas
• Asmeninis pardavimas
• Ryšiai su visuomene.
Kiekviena iš šių priemonių yra savita. Reklama per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai praneša potencialiems pirkėjams. Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju siekiant parduoti jam prekę. Ryšiai su visuomene siekia suformuoti visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse palankų įmonės įvaizdį. Visos šios priemonės kartu paėmus sudaro vadinamąjį komunikacinį, arba rėmimo kompleksą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-25
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8
Dydis233.2 KB
Autoriusgintaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones pardavimu skatinimo priemoniu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą