Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos organizavimas ir valdymas: UAB "Kolida"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės veiklos organizavimas ir valdymas: UAB "Kolida"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įmonės pasirinkimas. Ūkinės veiklos rūšies pasirinkimas. Įmonės rūšies pasirinkimo pagrindimas. Įmonės steigimas. Įmonės steigimo sutarties turinys. Įstatų turinys. Įmonės kapitalo suformavimas. Įmonės registravimas. Įmonės valdymo organai. Valdymo organų pasirinkimas. Valdymo organų kompetencija. Įmonės veiklos valdymo struktūra. Organizacinės struktūros modeliavimas. Atskirų struktūros dalių kompetencijos identifikavimas ir pagrindimas. Strategija ir jos diegimas. Įmonės veiklos valdymo strategija. Potencialios rinkos analizė. Įmonės taktiniai ir strateginiai tikslai. Strategijos pasirinkimo pagrindimas. UAB "Kolida" veiklos strategija. Išvados.

Ištrauka

Šiame darbe nagrinėsime įmonės užsiimančios mažmenine prekyba, bei teikiančios paslaugas veiklą. Įmonė savo veiklą vykdys keliose parduotuvėse. Įmonė numato prekiauti buitine chemija, dažais ir auto detalėmis, bei teikti auto remonto paslaugas.
Dinamiška mažmeninė ir didmeninė prekyba: jos įmonių tinklas, formos, metodai, prekių ir paslaugų asortimentas reikalauja nuolat stebėti besikeičiančią situacija, kad laiku pereitume prie struktūrinių poslinkių, galėtume iš anksto numatyti ir prognozuoti tolesnius savo veiksmus, vystymosi kryptis.
Įkurti firmą, kuri užsiimtų prekiauti buitine chemija, dažais ir auto detalėmis, bei teikti auto remonto paslaugas paskatino:
1) mažas panašaus profilio parduotuvių, bei firmų buvimas Panevėžio mieste,
2) geri verslo ryšiai Lietuvoje ir užsienio šalyse: Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, bei Vokietijoje iš kur bus tiekiama kokybiška produkcija palankiomis kainomis,
3) didėjantis automobilių kiekis mieste,
4) didėjantis statybų, bei remontų skaičius,
5) nemažas praktikos turėjimas šioje srityje.
Uždaroji akcinė bendrovė kaip verslo organizavimo forma yra priimtiniausia ir mūsų steigiamai įmonei, kadangi įmonė perspektyvoje planuoja išsiplėsti, o kad įkurti akcinę bendrovę kol kas neturima reikalingo įstatinio kapitalo (ne mažiau 100 000 lt.).
UAB "KOLIDA" siekia ir pasirengusi klientams siūlyti didelį aukštos kokybės prekių asortimentą, bei teikti aukštos kokybės paslaugas .
Įmonės UAB "KOLIDA" strategija nukreipta į pardavimo apimčių didinimą. Realizacijos apimčių augimas siejamas su naujos autodetalių parduotuvių, bei auto servisų atidarymu, taip pat įmonės prestižo didinimu ir aptarnavimo kultūros gerinimu, naujų ir pastovių klientų paieška, iš kurių ir tikimasi gauti didžiausią pelno dalį. Taip pat registruoti visus klientus, ryšium su tuo, kad vėliau, turint klientų duomenų bazes, bus galima su jais bendrauti tiesioginio marketingo būdu siūlant jiems įvairias naujoves, nuolaidų sistemas ir t. t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-28
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis42.54 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos organizavimas ir valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą