Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Norfos mažmena" prekybos centras Pakruojo mieste
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Norfos mažmena" prekybos centras Pakruojo mieste

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Įvadas. Įvaizdžio formavimo mažmeninėje prekyboje teoriniai aspektai. Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo dedamosios. Organizacijos įvaizdį įtakojančios išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Įvaizdžio formavimo teorinė analizė mažmeninės prekybos įmonėse. Mažmeninės prekybos įmonių įvaizdžio vertinimo metodai. Prekybos centro "Norfa" įvaizdžio formavimo analizė. Bendra UAB "Norfos mažmena" veiklos charakteristika. Prekybos centro "Norfa" Pakruojo mieste veiklos analizė. Prekybos centro "Norfa" Pakruojo mieste įvaizdžio įvertinimas anketavimo būdu. Darbuotojų anketų analizė. Klientų anketų analizė. Išvados. Priedai (5).

Ištrauka

Prekyba yra suprantama kaip ūkinė veikla, susijusi su prekių pirkimu ir pardavimu, kurioje pasireiškia tam tikros ekonominės funkcijos (prekių mainai), nepriklausomai nuo to, kas tą funkciją vykdo (prekių gamintojas ar tarpininkas). Prekybos įmonės įsigytų prekių, prieš parduodamos pirkėjams, neperdirba ir neapdoroja (išskyrus tokias prekybai būdingas operacijas, kaip prekių fasavimas, įpakavimas, sandėliavimas ir pan.), gamybos įmonėse sukurtas prekes vartotojams parduoda kartu su savo specifinėmis paslaugomis – tuo pasižymi prekybos organizacijų specifika.
Prekybos įmonės savo veiklą vykdo per tam tikrus prekybos objektus – prekių pardavimo vietas. Siekiant prekybos objektų įvairovę susisteminti, mokslo ir praktikos tikslams naudojamas tipologijos (objektų skirstymas pagal du ar daugiau požymius) metodas, kai pagrindiniais požymiais panašūs prekybos objektai jungiami į tipologines grupes arba tipus. Prekybos objektų tipologinės grupės sudaromos remiantis prekybos įmonės įvaizdį formuojančiais požymiais: marketingo priemonėmis (objekto vieta, dydis, asortimentas, pirkėjų aptarnavimo metodas, kainų politika) ir kokybiniais požymiais. Pasirinkdama vieną ar kitą prekybos objekto tipą, prekybos įmonė kartu pasirenka savo veiklos principus bei konkrečias jų išraiškos formas. Laikoma, kad prekybos objekto tipas yra marketingo koncepcijos mažmeninėje prekyboje institucionalizavimo forma. Anot Kotlerio Ph., mažmenininkai yra skirstomi į prekiaujančius parduotuvėse, prekiaujančius ne parduotuvėse ir mažmeninės prekybos (mažmenininkų) organizacijas. Pagal vokiečių marketingo specialistų nuomonę, mažmeninės prekybos objektai skirstomi į tipus (parduotuvės, kilnojamosios prekybos objektai, prekyba per automatus) ir pardavimo arba realizacijos tipus (siunčiamosios prekybos objektai, tiesioginis pardavimas, elektroninė prekyba). Prekybos objekto tipo profiliavimo pagrindinis tikslas – sukurti ir išlaikyti savitą, tikslinei rinkai patrauklų prekybos objekto įvaizdį, t.y. jį pozicionuoti.
Tyrimo aktualumas. Dirbant šiuolaikinės rinkos sąlygomis visos įmonės, nepriklausomai nuo to, ar tai yra gamintojai, ar didmeninės/mažmeninės prekybos atstovai, norėdami išlikti rinkoje, padidinti savo konkurencingumą bei būti rentabiliais, privalo taip organizuoti savo marketingo politiką, kad vartotojai būtų linkę rinktis juos, o ne konkurentus. Minėtam tikslui pasiekti yra naudojama daug priemonių; vienas svarbiausių kriterijų, kuris padeda išlaikyti vartotojų lojalumą, - įmonės įvaizdis. Sukūrus tinkamą pirkėjo požiūrį į organizaciją, galima tikėtis, kad jis taps nuolatiniu jos produkto pirkėju. Taipogi įvaizdžio vaidmuo yra labai svarbus siekiant kurti darnų, lojalų bei aukštos kvalifikacijos personalą, kurio pagalba bus įgyvendinami svarbiausi organizacijos tikslai, todėl pasirinkta tema yra aktuali.
Tyrimo tikslas – įvertinti, kaip organizacijos įvaizdis veikia darbuotojų bei pirkėjų požiūrį į mažmeninės prekybos organizaciją.
Tyrimo objektas – prekybos centro "Norfa", esančio Pakruojyje, įvaizdžio formavimo analizė prekybos centro darbuotojų bei klientų atžvilgiu.
Tyrimo dalykas – mažmeninės prekybos įmonės įvaizdžio formavimo ypatumų nagrinėjimas anketos pagalba.
Tyrimo uždaviniai:
• teoriniais aspektais išanalizuoti organizacijos įvaizdžio sampratą, jo dedamąsias;
• teoriniu požiūriu įvertinti, kokią įtaką įvaizdžio formavimui turi vidiniai bei išoriniai veiksniai, kaip organizacijos įvaizdį įtakoja organizacijos kultūra;
• mokslinės literatūros pagalba nustatyti, kaip priklauso vartotojų elgsena vieno iš pirkimo proceso – sprendimo pirkti priėmimo – metu, atsižvelgiant į pozicionavimo problemas;
• išnagrinėti prekių išdėstymo, prekybos įmonių vietos, prekių kainų lygio bei kitų faktorių įtakos organizacijos įvaizdžio formavimui teorinius ypatumus;
• anketos pagalba išanalizuoti vienos iš mažmeninės prekybos organizacijų rūšių – prekybos centro "Norfa" (UAB "Norfos mažmena") įvaizdžio formavimą prekybos centro darbuotojų bei pirkėjų atžvilgiu.
Rašant kursinį darbą buvo naudota naujausia Lietuvos bei užsienio rašytojų literatūra bei internetiniai puslapiai. Iš svarbiausių literatūros šaltinių galima būtų paminėti Pajuodžio A., Levy M ir Veitz B.A., Berekoven L, Blackwell D., Minard P., Engel D. knygas bei prekybos tinklo UAB "Norfos mažmena" interneto puslapį (www.norfa.lt). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-17
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis217.62 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą