Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginio vystymo planas: UAB "Kvapų magija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginio vystymo planas: UAB "Kvapų magija"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Strateginio vystymo planas (strateginė analizė, vizija, misija, strateginiai tikslai, strateginės alternatyvos). Įvadas. Teorinė dalis. Strateginio valdymo samprata. Makroaplinkos analizė. SSGG analizė. Organizacijos strateginė analizė. "Kvapų magija" SSGG analizė. Organizacijos strateginio vystymosi krypties parinkimas. Vizija, misija, tikslai. Strateginiai tikslai. Organizacijos strateginio vystymosi tikslų įgyvendinimas. Produkto portfelio matrica. Išvados.

Ištrauka

Malonių kvapų pasaulis – vienas nuostabiausių jausmų, kurie padeda žmogui pagerinti nuotaiką ir savijautą. Todėl kilo nuostabi mintis įsitvirtinti rinkoje, įsteigiant įmonę UAB "KVAPŲ MAGIJA". Šios organizacijos veikla – kurti naujus kvapus, tobulinti naujus ir iš jų gaminti kvepalus, tuometinius vandenis, eterinius aliejus, kurie bus naudojami aromaterapijoje, naudoti kremų, losjonų, kūno pienelių, lieknėjimą skatinančių kremų, drėkinančių aliejų kūnui, šampūnų ir kitų priemonių gamybai.
Lietuvos klimatinės sąlygos visada buvo nepalankios žaliavų gavimo atžvilgiu, bet manau , kad atsivežus jas, būtų išgautos kur kas pigesnės aromatinės medžiagos, negu atsivežus jas jau pagamintas. Bet dabar, atsivėrus visiems keliams į Europos šalis, atsirado puiki galimybė kur kas pigiau atsivežti žaliavas iš Prancūzijos, Italijos, Ispanijos ir kitų šalių ir patiems pagaminti galutinius produktus. Jei esate alergiškas natūraliems kvapams, puikiai galime išgauti sintetinius kvapus, kurie neatsilieka nuo natūralių kvapų nei kokybe, nei kvapo intensyvumu.
Tačiau reikia nepamiršti, kad ilgai reikės dirbti ir kovoti, kad bent jau Lietuvos rinką būtų galima visiškai užvaldyti, nes ji visa perpildyta pačių garsiausių ir geriausios kokybės prekių iš įvairių pasaulio šalių.
Strateginis planavimas visada siejamas su perspektyva. Prognozavimas – kiekybinės ir kokybinės analizės procesas, kuriuo siekiama numatyti galimas prognozuojamo objekto būsenas ateityje arba tokių būsenų pasiekimo ateityje alternatyvius kelius.
Strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remdamasi organizacija laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo turimą potencialą. Kaip strateginio valdymo proceso rezultatas parengiama ir įgyvendinama strategija — sprendimų visuma, apibrėžianti organizacijos svarbiausius ateities tikslus ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti. Strategija susiejama su organizacija, kuri plačiąja reikšme suprantama kaip žmones bendrai veiklai jungianti sistema, turinti savo funkcionavimo tikslus ir priemones tiems tikslams įgyvendinti. Šitoks platus apibrėžimas organizacija leidžia laikyti politinę partiją, Šalies vyriausybę, valstybinę įstaigą, kariuomenę, universitetą, įmonę, akcinę bendrovę, profesinę sąjungą ir t.t. Strateginio valdymo bendrieji principai ir specifika priklauso nuo organizacijos:
veiklos pobūdžio (produkciją gaminančios ir paslaugas teikiančios organizacijos);
finansavimo šaltinių (komercinės ir nekomercinės organizacijos);
nuosavybės (valstybinės ir privačios organizacijos);
• dydžio (mažos ir didelės organizacijos);
" diversifikacijos (diversifikuotos ir nediversifikuotos organizacijos).
Strategijos esmę plačiau atskleidžia tokie momentai:
• strategija turi tam tikrame konkretizacijos lygyje apibrėžtą tikslinę orientaciją;
• neatsiejama strategijos dalis yra veiksmai ir priemonės jai įgyvendinti;
• strategija susiejama su tam tikru vidutinės trukmės (3-7 metai) perspektyviniu laiko periodu;
• strategija formuojama atsižvelgiantį organizacijos išteklinį potencialą, kuris lemia organizacijos silpnybes ir stiprybes;
• strategija kuriama atsižvelgiant į organizacijos išorinės aplinkos situaciją, kuri lemia ir organizacijos galimybes ir grėsmes jai;
• strategija yra tuo efektyvesne, kuo didesnį indėlį įneša į pridėtinės vertės kūrimą organizacijoje;
• strategija yra tuo efektyvesnė, kuo didesnį konkurencinį pranašumą įgyja organizacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-07
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis31.82 KB
AutoriusAkvile
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginio vystymo planas UAB Kvapu magija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą