Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Mokyklos veiklos strategija: Kauno Vydūno vidurinė mokykla. 2006-2010 metų strateginis planas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokyklos veiklos strategija: Kauno Vydūno vidurinė mokykla. 2006-2010 metų strateginis planas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas: Dabartinė mokyklos būklė. Mokyklos pristatymas. Mokyklos istorija. Mokyklos strateginė patirtis. Situacijos analizė. Dabartinės mokyklos situacijos analizė. Misija. Mokyklos strateginė situacija išorinėje aplinkoje. 2005 metų SWOT analizė. Stipriosios – silpnosios mokyklos pusės. Mokyklos galimybės ir kylantys pavojai. Mokyklos veiklos vystymo strategija. Vizija. Paskirtis ir bendrosios nuostatos. Vertybės ir principai. Pagrindiniai siekiai. Įgyvendinimo priemonės. Pagrindiniai siekiniai. Strateginių nuostatų įgyvendinimas. Strateginio plano 2006-2008 metams veiklos planas.

Ištrauka

2006-2007 m.m. yra 28 klasių komplektai, kuriuose mokosi 683 mokiniai:
Pradinio ugdymo programos mokosi 231 mokinių (11 klasių komplektų);
Pagrindinio ugdymo programos I pakopoje mokosi 203 mokiniai ( 7 klasių komplektų);
Pagrindinio ugdymo programos II pakopoje mokosi 151 mokiniai ( 6 klasių komplektai);
Vidurinio ugdymo programos mokosi 98 mokinių (4 klasių komplektai).
Lietuvių kalba mokosi 683 mokiniai: iš jų 1-4 klasėse -231, 5-10 klasėse-354 11-12 klasėse- 98. Nėra mokinių kurie mokytųsi ar lenkų ar rusų kalbomis. Nuo antros klasės mokiniams dėstomas ankstyvasis anglų kalbos kursas, nuo penktos – pagilintas anglų kalbos kursas, informatika. Veikia 35 popamokinės veiklos būreliai.
Mokykloje dirba 53 mokytojai (iš jų 3 antraeilėse pareigose): 49 moterys, 4 vyrai, raštinės vedėja, socialinė pedagogė,1 bibliotekininkė, 1- IT inžinierius, 1 laborantas, 2 papildomojo ugdymo vadovai, 1 logopedas.
Mokykla visada siekė būti šiuolaikine ugdymo įstaiga, kuriai būdingos įvairios veiklos strategijos. Ugdymo procesas organizuojamas vadovaujantis principais, maksimaliai atitinkančiais vaiko pasaulėjautą, gebėjimus bei pasirinkimą. Kūrybiškumas išskirtinis bruožas visam ugdymo procesui. Mokytojai, siekdami ugdymo procesą padaryti įdomesnį ir patrauklesnį, taiko įvairius aktyvius ugdymo metodus, skatinančius kritinį mąstymą, todėl daugelis 1999-2004 metų perspektyvinio mokyklos veiklos plano užduočių: profilinio modelio įgyvendinimas, nepamokinio ugdymo įvairiapusiškumas, bendruomenės kultūrinis centro kūrimas ir kt. buvo sėkmingai realizuotos.
Mokytojų kvalifikacija yra lemiantis veiksnys užtikrinant mokyklos veiklos kokybę, todėl yra sudarytos sąlygos tobulinti savo profesinę kompetenciją Parengti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo bei savišvietos planai. Dauguma mokytojų tobulinasi bei dalijasi patirtimi savo iniciatyva:dalyvaudami mokslinėse konferencijose ir seminaruose, Lietuvos ir tarptautiniuose projektuose, mokslinių, kultūrinių, visuomeninių organizacijų, mokytojų atestacijos, komisijų , darbo grupių veikloje. Domėjimasis dalyko naujovėmis ir inovacijomis tarnauja ruošiant Lietuvos jaunimą europietiškai mąstyti, bendrauti ir bendradarbiauti, mokėti rinktis ir profesionaliai dirbti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-29
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.7 KB
AutoriusAiste
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasProf. J. Kvedaravičius
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokyklos veiklos strategija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Prof. J. Kvedaravičius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą