Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės ūkinės veiklos ataskaita: "Prometėjas"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės ūkinės veiklos ataskaita: "Prometėjas"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Summary. Įmonės strategija. Bendra įmonės strategija. Marketingo veikla. Įmonės pajėgumų analizė. Produkcijos gamybos dinamika. Finansinių rezultatų analizė. Balanso analizė. Įmonės finansinių rodiklių suvestinė. Išvados.

Ištrauka

Įmonė "Prometėjas" ruošiasi tapti viena iš stambiausių centrinio šildymo katilų gamintoja ir siekė įgyvendinti rinkos ekspansijos strategiją. Įmonės siekiančios ekspansijos, bando užimti kuo didesnę rinkos dalį, užsitikrinti didelius pelnus, laimėti prieš konkurentus visomis turimomis priemonėmis.
Siekdama išnaudoti turimus gamybinius pajėgumus bei patenkinti vartotojų poreikius įmonė apsisprendė gaminti katilą "Kaitra-150".
Ši šiluminių katilų rūšis gali būti kūrenama malkomis, durpėmis ar anglimis. Jis gali apšildyti iki 150 kv.metrų ploto patalpas. Katilo galia 20 kw, jis yra ekonomiškas.
Nuo trečių metų pradedas gaminti naujas centrinio šildymo katilas "Kaitra-200". Jis yra galingesnis - gali apšildyti 200 kv.metrų ploto patalpas, gali būti kūrenamas malkomis, durpėmis, anglimis, yra galimybė įdėti elektrinio šildymo elementus, greitaveikį vandens šildytuvą, automatiškai reguliuojantį temperatūrą.
Šiam projektui įgyvendinti bei akcinei bendrovei įsteigti reikia įstatinio 100000 Lt kapitalo. Kadangi įmonei nuosavo kapitalo veiklos vystymui neužtenka ,prašoma 120000 Lt paskola, kuri bus grąžinama per 5 metus (24000 Lt/m). Antrais veiklos metais galima imti naują paskolą su 10 procentų metinių palūkanų, tačiau tik naujų įrengimų įsigijimui.
Mūsų produkcijos pirkėjai-individualių namų savininkai.Savo produkciją parduodame per prekybos atstovus, dirbančius šalies teritorijoje, ir mokame jiems už tai atlyginimą. "Kaitra-200"- bus parduodama tokiu pat būdu kaip ir "Kaitra-150". Manoma kad jį pirks turtingesni savininkai, turintys (statantys) didesnius namus.
Klientams mes galime parduoti katilus kreditan. Jei klientas moka neiškarto, tai moka mums po 0.025 procentus už kiekvieną pavėluotą dieną nuo katilo kainos.
Mūsų įmonė siekdama užimti kuo didesnę rinkos dalį ir laimėti prieš konkurentus laikėsi tokios marketingo strategijos:

1. Pateikti vartotojamas aukšto patikimumo produktą, atitinkantį pasaulinius standartus.
2. Kurti lankstų nuolaidų ir garantinių sąlygų mechanizmą, siekiant išplėsti vartotojų tinklą.
3. Tobulinti ir gerinti vartotojiškąsias savybes, bei ieškoti naujų pritaikymo sferų.
4. Parinkti tinkamą kainą.
5. Samdyti reikiamą skaičių prekybos atstovų.
6. Skirti pakankamai lėšų reklamai.

Rinkos dalis. Sekančiame 1.2.1. grafike pateikiama rinkos dalis, kurią užėmė įmonė per penkis veiklos metus. Kaip matome ji buvo pakankamai pastovi, nors ir nedidelė. Dižiausią dalį rinkos mūsų įmonė užėmė ketvirtais metais, ir tai sudarė 100 procentų t.y visą rinką.
Užimta rinkos dalis priklauso nuo taikomos kainų politikos, turimų prekybos atstovų skaičiaus, suteikto kredito kilientams dienomis dydžio, išlaidų reklamai. Visi šie veiksniai leidžia išsilaikyti rinkoje ir laimėti konkurencinėje kovoje, tačiau mūsų įmonė neįvertino agresyvios konkurentų politikos ir dėl to neužėmė tokios vietos, kokios tikėjosi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-08
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis141.4 KB
Autoriusmarius
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ukines veiklos ataskaita Prometejas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą