Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės komunikacinės sistemos ir jos struktūros gerinimo galimybės: UAB "IMC"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės komunikacinės sistemos ir jos struktūros gerinimo galimybės: UAB "IMC"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556
Aprašymas

Įvadas. Komunikacijos sistemos ir jos struktūros optimizavimo ypatumai. Komunikacijos sistema ir jos ypatumai paslaugų įmonėse. Komunikacijos sistemos struktūra ir jos elementai. Integruotos komunikacijos planavimas. Komunikacijos priemonių derinys. Komunikacijos sistemos ir jos struktūros teorinis modelis ir jo elementų vertinimo kriterijai. Komunikacijos planavimo proceso vertinimas. Komunikacijos priemonių efektyvumo vertinimas. Paslaugų įmonės komunikacijos tyrimo metodika. Tyrimo tikslas ir strategija. Tyrimo instrumentariumo pagrindimas. Tyrimo atlikimas ir apribojimai. UAB "IMC" veikla ir jos komunikacijos sistemos vertinimas. UAB "IMC" veiklos apžvalga. UAB "IMC" veiklos aplinka. UAB "IMC" istorija ir veiklos ypatumai. UAB "IMC" komunikacijos planavimo įvertinimas. UAB "IMC" naudojamų komunikacijos priemonių įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (3).

Ištrauka

Temos aktualumas. Aštrėjanti konkurencija, integracija į tarptautines rinkas ir augantys vartotojų poreikiai verčia organizacijas ieškoti vis naujų būdų kaip išsiskirti rinkoje ir išskirti savo prekes ar paslaugas iš konkurentų. Vartotojams, darbuotojams ir partneriams neužtenka vien materialių organizacijos savybių. Vis didesnę reiškę įgyja įvaizdis ir ryšiai su klientais, kuriems kurti, palaikyti ir stiprinti skiriamos vis didesnės komunikacijos pastangos.
Atitinkamai organizacijos Lietuvoje vis daugiau lėšų išleidžia marketingo komunikacijos veiklai. Iš kitos pusės, vis didėja komunikacijos triukšmas – žmonių gaunamos jiems nereikalingos informacijos kiekis. Todėl organizacijos turi nuolatos ieškoti naujų komunikacijos sistemos ir komunikacijos procesų gerinimo galimybių.
Darbe nėra nagrinėjamos atskiros komunikacijos formos: reklama, ryšiai su visuomene, pardavimų skatinimas ir pan. Tai daroma sąmoningai. Kiekviena iš šių sričių atskirai paėmus yra pakankamai gerai išnagrinėta, be to detalus reklamos nagrinėjamas yra labiau praktikos, o ne teorijos reikalas. Komunikacija darbe vertinama kaip vientisa sistema, kurios atskiru elementu gali būti tam tikras informacijos perdavimo kanalas (priemonė) ir būdas, pvz., reklama.
Temos naujumas. Komunikacija Lietuvoje nagrinėjama dažniausiai per klasikinę prizmę, kuri buvo suformuota dar 1980-aisis P. Kotlerio ir iki šių dienų mažai pakito. Tačiau komunikacijos formos ir metodai nepaliaujamai keičiasi. Kartu keičiasi ir suvokimas apie komunikacija kaip reiškinį ir vadybos funkciją. Mažai dėmesio Lietuvoje sulaukė nuo 1991 metų JAV ir Vakarų Europoje teoretikų ir praktikų tarpe sparčiai plintančios integruotos marketingo komunikacijos (IMK) idėjos.
Ir nors šią IMK koncepciją vis dažniau savo darbuose mini ir Lietuvos autoriai, jie orientuojasi į pačia koncepciją, jos galimybes ir pranašumus, bet ne į jos taikymo organizacijoje būdus ir problemas.
Spickett et al. (Spickett, 2004) pažymi, kad IMK nebėra tik komunikacijos procesas, bet procesas, susijęs su vadyba (valdymu) ir įvaizdžiu. M. Reid, apibendrindamas Duncan ir Mulhern, Kitchen et al., Swain ir kitų marketingo komunikacijos specialistų akademinius darbus, teigia, kad viena iš aktualiausių šio meto marketingo komunikacijos srities tyrimų sričių yra plėsti empiriniais tyrimais pagrįstas žinias apie integruotos komunikacijos procesus organizacijose ir jų ryšį su įvaizdžio ir pardavimų rezultatais (Reid, 2005). Taikomuoju aspektu darbas yra naujas tuo, jog UAB "IMC" komunikacijos sistema dar nebuvo įvertinta ir tirta.
Problema. Kiekvienos įmonės ištekliai yra riboti, todėl įmonės stengiasi optimaliai juos panaudoti. UAB "IMC", kaip nedidelė ir sąlyginai jauna bendrovė, norėdama įsitvirtinti rinkoje, turi surasti būdų, kaip geriau vykdyti komunikaciją nei jos konkurentai.
Šio darbo tyrimo objektas yra UAB "IMC" komunikacijos sistema ir jos elementai.
Pagrindinis šio darbo tikslas yra įvertinti UAB "IMC" komunikacijos sistemos ir jos struktūros gerinimo galimybes ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo.
Numatytam tikslui pasiekti yra keliami šie uždaviniai:
• nustatyti komunikacijos sistemos struktūrą, svarbiausius jos elementus ir procesus paslaugų įmonėse – tiek teoriniu, tiek praktiniu aspektu;
• remiantis teorine medžiaga, parinkti komunikacijos sistemos ir jos elementų vertinimo kriterijus;
• atskleisti UAB "IMC" veiklos ypatumus ir jos komunikacijos specifiką;
• įvertinti UAB "IMC" komunikacijos sistemą ir nustatyti gerintinas sritis (galimybes);
• pateikti praktines rekomendacijos dėl UAB "IMC" komunikacijos sistemos ir komunikacijos gerinimo.
Darbo metodika, padėjusi įgyvendinti numatytus įgyvendinti uždavinius susideda iš:
• mokslinės marketingo ir komunikacijos literatūros analizės;
• loginės lyginamosios analizės ir sintezės;
• koncepcinio modeliavimo;
• anketinės apklausos;
• statistinės tyrimo rezultatų analizės.
Tyrimui atlikti naudota literatūra. Rašant darbą, pagrindinis dėmesys buvo skirtas mokslinės literatūros rinkimui bei jos analizei. Teoriniams sprendimams buvo panaudotos Lietuvos ir užsienio autorių monografijos, straipsniai žurnaluose bei interneto resursai. Naudota literatūra pateikta literatūros sąraše, sugrupuota pagal šaltinių tipą, išvardinant pagal autorių pavardes abėcėlės tvarka.. Praktinėje darbo dalyje buvo naudojama UAB "IMC" pateikta informacija bei tyrimo metu surinkti pirminiai duomenys.
Praktinė darbo reikšmė. Plačiąja prasme darbas gali būti naudingas kiekvienai organizacijai, siekiančiai įvertinti savo marketingo komunikacijos sistemos lygį bei parinkti gerintinas sritys. Tačiau labiausiai darbas naudingas UAB "IMC", kadangi iki šiol šios organizacijos komunikacija nebuvo vertinta, tad nebuvo nustatytos gerinimo galimybės, kurios pateikiamos šiame darbe.
Darbo rašymo pagrindiniai etapai būtų šie: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-22
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis54 puslapiai 
Literatūros šaltiniai40
Dydis166 KB
AutoriusAdomas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Sūdžius
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones komunikacines sistemos ir jos strukturos gerinimo galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 54 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • V. Sūdžius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą