Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Pagrindinės kliūtys plėtojant verslą. UAB "Šeigo" susidūrimas su kliūtimis plėtojant verslą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pagrindinės kliūtys plėtojant verslą. UAB "Šeigo" susidūrimas su kliūtimis plėtojant verslą

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Anotacija. Verslo samprata. Pagrindinės kliūtys verslui. Mokesčių sistema. Konkurencingumas. Tobuloji konkurencijos rinka. Monopolinė rinka. Monopolinės konkurencijos rinka. Oligopolinė rinka. Rizika. Verslo inkubatorius. Valstybės parama verslui. UAB "Šeigas" įmonės susidūrimo su pagrindinėmis kliūtimis plėtojant verslą įvertinimas. UAB "Šeigas" apibūdinimas. Įmonės susidūrimas su kliūtimis plėtojant verslą. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Kursiniame darbe nagrinėjamos pagrindinės kliūtys verslo plėtojimui Lietuvoje. Aptariamos mokesčių sistemos formos, konkurencinis pranašumas bei dėl konkurencijos atsiradusių rinkų tipai. Taip pat akcentuojama rizika, kuri verslininko tyko visur ir visada. Trumpai apibūdinama verslo inkubatorių veikla, kuri teikia konsultacines pagalbas ir pan., bei valstybės parama verslui. Aptariamos UAB "ŠEIGO" susidūrimas su kliūtimis plėtojant verslą. Siekiama išsiaiškinti kokia nepalankiausia kliūtis trukdo sėkmingai plėtoti verslą.
Pirmiausia verta išsiaiškinti, kas gi apskritai yra verslas. Tai nėra toks paprastas klausimas, kaip iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti.
Verslo sąvoka gali būti apibrėžta lakoniškai: tai amatas, smulkioji gamyba, užsiėmimas ar darbas, konkretaus ūkininkavimo sfera, konkreti verslininkystės išraiškos forma [9]. Anot ,,Ekonomikos terminų žodyno" autorių, ekonomikos teorijos kontekste verslą vertinti galima dvejopai: viena, jis įeina į rinką kaip prekių ir paslaugų tiekėjas jas perkantiems namų ūkiams; antra, jis perka iš namų ūkių gamybos išteklius, kad gamintų tas prekes ir teiktų paslaugas.
Kiek kitaip verslą apibrėžia V. Gronskas savo knygoje ,,Verslo ekonomika". Jis lygina verslą su dvisparniu paukščiu, kurio vienas sparnas yra produktų bei paslaugų gamyba, o kitas-komercija. Iš tiesų, jei bent vienas iš šių ,,sparnų" nedirba tolygiai ir užtikrintai, jei ,,sparnai" neatitinka vienas kito-verslas negali normaliai funkcionuoti ir yra pasmerktas žlugti. Taigi nuo šių ,,sparnų" – sudeda- mųjų ekonominės verslo struktūros dalių- bei jų sąveikos labai priklauso verslo funkcionavimas ir jo efektyvumas [6].
Tad kokia gi verslo esmė?Remiantis šiais išdėstytais požiūriais būtų galima sakyti,kad ji susideda iš dviejų pagrindinių punktų: verslo ,,gamybinis sparnas" kuria produktus (nebūtinai vien materiali- nes prekes, tai gali būti ir paslaugos ar informacija);verslo ,,komercinis sparnas" yra kaip būdas, kuriuo rinkoje keičiasi ,,gamybinio sparno" pagaminto produkto savininkai. Savininkų pasikeitimas vyksta savanoriškai, taigi šis procesas yra naudingas tiek produkto pardavėjui,kuris netekdamas pro- dukto gauna už jį pinigus ar kitas vertybes,tiek ir pirkėjui, kuris sumoka pinigus, kad galėtu naudotis produkto teikiama nauda.
Taip atrodo verslas ,,iš išorės".Jei pažvelgti į jo struktūrą iš vidaus, atsiveria gerokai sudėtingesnis paveikslas. Savo ruožtu komercija įmonėje apima įmonei reikalingų išteklių (darbo, kapitalo, žemės) pirkimą atitinkamoje rinkoje ir pagamintų prekių bei paslaugų pardavimą prekių rinkoje. Taigi komercija apima, ne tik prekybą pagamintais produktais, bet ir kitas prekybos formas: prekybą gamybos įrenginiais, žaliavomis ir medžiagomis, komercinę bankininkystę, susijusią su fi- nansinio kapitalo skolinimu, pirkimu ir pardavimu, įmonei reikalingų darbuotojų samdymą, žemės pirkimą ar nuomą, komercinį draudimą. Negalima pamiršti ir marketingo bei reklamos,be kurių dau- geliu atveju verslas negalėtų funkcionuoti [9].
Kiekvienas verslininkas siekia gauti didžiausią pelną mažiausiomis sąnaudomis. Kad jam tai pavyktų, jis turi sėkmingai suderinti begales pačių įvairiausių veiksnių, kurie beveik visada nenoriai leidžiasi suderinami. Verslininkas turi pasirinkti geriausią gamybinių išteklių derinį bei gaminamos produkcijos kiekį, sujungti atskirus gamybinius išteklius, numatyti visus galimus sunkumus ir jų apėjimo ar pašalinimo būdus,kūrybiškai organizuoti gamybinę-komercinę veiklą ekonominės rizikos sąlygomis. Verslo pasaulis dinamiškas, todėl verslininkas privalo sugebėti veikti greitai ir nedvejodamas, tačiau tuo pat metu šaltai ir apgalvotai[12]. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-11
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis40.11 KB
AutoriusSandra
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pagrindines kliutys pletojant versla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą