Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Verslo praktikos ataskaita: krovinių pervežimai ir logistikos centras UAB "Girteka"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo praktikos ataskaita: krovinių pervežimai ir logistikos centras UAB "Girteka"

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Apie įmonę. Įmonės komunikacinis procesas, informacijos perdavimo kanalai. Įmonės vadovo veiklos prioritetai. Įmonės padaliniai. Bendravimo principai ir etikos normos.

Ištrauka

Plėsdami paslaugų apimtis ir skirdami didelį dėmesį jų kokybei, Girteka tapo pirmaujančia šios logistikos srities įmonė Baltijos šalyse. Pagrindinis Girtekos darbo principas – sukurti klientui pridėtinę vertę. Įmonė sėkmingai sprendžia uždavinius, kuriuos diktuoja logistikos rinka bei užtikrina kokybišką ir patikimą klientų aptarnavimą. Iki šiol įmonė nuolat plečiasi ir tobulėja, siūlydama savo klientams naujus ir įvairialypius sprendimus.
UAB Girteka, savo veiklą pradėjusi 1996 metais, jau dešimtmetį dirba transporto paslaugų srityje. Per šį laikotarpį įmonė įspūdingai išaugo ir ženkliai praplėtė teikiamų transporto ir logistikos paslaugų sampratą bei kokybę. Girteka teikia šaldomų, paprastų, rinktinių (smulkių) krovinių pervežimo visoje Europoje ir NVS šalyse automobilių transportu paslaugas, taip pat logistikos paslaugas naujos statybos logistikos centre Vilniuje. Didelis bei naujas automobilių parkas, modernūs sandėliai ir terminalai, profesionalūs darbuotojai sudaro galimybę teikti mūsų klientams maksimaliai įvairiapuses ir kokybiškas logistikos paslaugas.
Komunikacijos procesas – tai veiksmai, kuriais įmonė siekia paveikti informacijos gavėjus ( klientus) ir sukelti pageidaujamą jo reakciją.
Suprantama, kad įvairus komunikaciniai procesai skiriasi savo apimtimi, trukme ir su dėkingumu. Tačiau pagrindinės sudedamosios dalys, svarbiausi dalyviai bei proceso loginis nuoseklumas dažnai kartojasi.
Tikrovėje nuolat vyksta labai daug įvairios trukmės ir skirtingo sudėtingumo komunikacinių procesų. Kasdieniniame žmonių bendravime atskiros šio proceso dalys kartais nėra labai akivaizdžios, ne visuomet informacijos siuntėjas pats aiškiai suvokia savo tikslus. Tačiau daugelyje profesinės veiklos sričių bendravimas ir poveikis kitiems asmenims yra labai svarbūs.
REKLAMA. Reklamą efektyvu ir palyginus pigu taikyti, kai norima pasiekti klientus, kurie toli vienas nuo kito nutolę geografiškai. Dažniausiai reklama skirstoma pagal tas priemones, kurios perduoda reklaminę informaciją, "neša" ją iki skaitytojų, klausytojų ar žiūrovų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-09
DalykasĮmonių aprašymų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis15.34 KB
Autoriuselita
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. A. Laurinavičienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo praktikos ataskaita kroviniu pervezima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 6 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. A. Laurinavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą