Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės klientų aptarnavimo proceso valdymas: UAB "Čilija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės klientų aptarnavimo proceso valdymas: UAB "Čilija"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Įvadas. Kompetencijų sąrašas. Paslaugų teikimo proceso valdymo teoriniai aspektai. Paslaugos koncepcija bei paslaugos tiekimo sistema. Paslaugų proceso pasirinkimą sąlygojantys veiksmai. Paslaugų operacijų tipai. Paslaugų teikimo proceso projektavimas. Naudos kūrimo paslaugos tiekimo procese koncepcija. Darbuotojų motyvacijos reikšmė paslaugų kokybei. UAB "Čilija" paslaugų teikimo procesas. UAB "Čilija" veiklos apžvalga. Įmonės valdymas. Įmonės vidaus ir išorės aplinkos analizė. UAB "Čilija" paslaugų teikimo proceso tobulinimo galimybės. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).

Ištrauka

Darbo aktualumas. Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų prekių bei paslaugų kokybė. Taigi kokybės svarba didžiąja dalimi yra sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros firmos vieta bei jos komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar firma savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę paslaugų kokybę, negu tai gali padaryti konkurentas, todėl viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi, aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Šiame diplominiame darbe aš stengsiuos išnagrinėti klientų aptarnavimą ir kaip jis galėtų būti valdomas. Kadangi vis daugiau paslaugų atsirandančių įvairiose įmonėse mes galime pastebėti ir jų trukumus kuries tampa mūsų kartos naša. Galime tai apibudinti kaip nekokybiškai teikiamas paslaugas ar tiesiog nepakankamai geras jų pateikimas klientams. Klientų aptarnavimas yra jau atkeliavęs nuo senu laikų tose šalyse kur egzistavo karaliai, jie būdavo išmokyti aptarnauti savo karalius pateikti jiems paruošta valgį. Trumpai analizuojant senovės laikų aptarnavimą, mes galime susieti ir paimti tik dalį to ką šiais laikais mes esame pasiekę, ta prasme mūsų aptarnavimo sritis yra daugiau tobulesnės ir su amžiumi vis labiau tobulinamos. Taip pat mes galime pastebėti, kad aptarnavimas yra ne vienas pagrindinių veiksnių įtakojančių puikų aptarnavimą, o taip pat siejasi ir kokybė, bei padavėjų parengimu, atsargų užsakymo greitumas, bendravimas su tiekėjais, greitas pristatymas prekių iki įmonės ir bendravimas su klientais, šie visi dalykai yra pagrindiniai kurie yra atsispindintys klientų aptarnavimo proceso valdymą ir jie bus nagrinėjami, bei analizuojami šiame darbe.
Tyrimo objektas. UAB "Čilija" klientų aptarnavimo proceso valdymas.
Darbo tikslas: įvertinti UAB "Čilija" klientų aptarnavimo proceso valdymą
Darbo uždaviniai:
Atlikti teorinę klientų aptarnavimo proceso analizę;
Išanalizuoti įvertinti UAB "Čilija" klientų aptarnavimo procesą;
pateikti pasiūlymus bei rekomendacijas UAB "Čilija" maitinimo paslaugų kokybės tobulinimui.
Darbo metodai: Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, Interneto šaltinių bei spaudos analizė, UAB "Čilija" "slaptų pirkėjų" stebėjimas, bei analizavimas jų poreikių.

1. PASLAUGŲ TEIKIMO PROCESO VALDYMO TEORINIAI ASPEKTAI

Pagrindinis teorinis aspektas yra tas, kad kiekvienas dirbantis įmonėje ar valdantis tos įmonės darbą privalo žinoti, kaip dirbti joje "Čili pica" turi numanyti ir žinoti teorinius, bei praktinius įgūdžius bendravime su klientais, bei išmanyti, pati įmonės valdymo darbą, mokėti būti organizuotam, darbe ir darbo metu.

1.1 Paslaugos koncepcija bei paslaugos teikimo sistema

Paslaugos esmės samprata būtų neišsami be kokybės apibūdinimo. Paslaugų kokybės klausimais susidomėta XX a. 8-jame dešimtmetyje, o ypač daug dėmesio tam skiriama nuo XX a. 9-ojo dešimtmečio, kai šioje tyrinėjimų srityje įsivyravo vadinamoji Šiaurės paslaugų mokykla ir jos pagrindiniai autoriai Ch. Grönroos ir E. Gummesson (1985, 1987), J. Lehtinen (1982, 1986) iš Švedijos ir Suomijos paslaugų tyrimų centrų, taip pat atskiri mokslininkai ir grupės iš Prancūzijos, Anglijos bei JAV (3, p. 54-55). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-13
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis87.37 KB
Autoriusviktoras
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasSilva Blažulionienė
Švietimo institucijaKlaipėdos verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones klientu aptarnavimo proceso valdymas cilija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 40 puslapių 
  • Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • Silva Blažulionienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą