Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Kompanijos eStrategijos analizė: "Senukai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kompanijos eStrategijos analizė: "Senukai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės veikla. Konkurentai. E-komercija senukuose. E-strategijos apžvalga. Pagrindiniai esamos e-strategijos bruožai. "Septynių c" analizė. Kontekstas. Turinys. Ryšiai. Komunikacija. Pardavimų didinimas. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienai įmonei kyla klausimas, ką jai duos elektroninės komercijos sistemos įdiegimas. Dažnai įmonės galvoja, kad jų verslui elektroninės komercijos sistema netinka. Jei ji kam nors ir reikalinga, tai tik ne jiems, nes jų verslui pardavimų per internetą pritaikyti negalima.
Tai rodo, kad įmonės nelabai susipažinusios su interneto galimybėmis. Praktiškai kiekvienai įmonei, kuri verčiasi komercine ar gamybine veikla, elektroninės komercijos sistema gali būti naudinga.
Darbo objektas -SENUKŲ įmonių asociacija - viena didžiausių įmonių Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Dabar SENUKAI užima daugiau kaip 25 procentus Lietuvos statybos ir buities prekių rinkos. Pasiekta, kad parduotuvėse sau reikalingų prekių galėtų įsigyti skirtingus poreikius turinčios klientų grupės. Didžiulė kokybiškų prekių pasiūla konkurencingomis kainomis ir vienoje vietoje – vienas svarbiausių SENUKŲ privalumų.
SENUKAI turi plačiai išvystytą "fizinės" prekybos sistemą, tačiau elektroninė prekyba nėra labai išvystyta. SENUKAMS kaip didmenininkams elektroninės komercijos sistema leidžia patogiau pristatyti savo prekes ir priimti užsakymus iš didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių. Išsamus SENUKŲ prekių katalogas internetiniame tinklapyje leidžia įmonei taupyti savo klientų laiką, užsakymų sąnaudas.
Darbe pateikiami pagrindiniai asociacijos veiklos bruožai, naudojamos eStrategijos apžvalga. Aptariami keturi "septynių C" elementai: kontekstas, turinys, ryšiai, komunikacija. Šie elementai geriausiai charakterizuoja SENUKŲ taikomos elektroninės komercijos strategiją. Taip pat pateikiami pasiūlymai ir rekomendacijos pardavimams didinti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-23
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis1.56 MB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. R. Gautautis
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kompanijos eStrategijos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. R. Gautautis
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą