Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos ataskaita: "Amžina vasara"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės veiklos ataskaita: "Amžina vasara"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įmonės strategija. Marketingo veikla. Įmonės pajėgumų analizė. Produkcijos gamybos analizė. Finansinių rezultatų analizė. Balanso analizė. Finansinių rodiklių suvestinė. Išvados. Valdyba.

Ištrauka

Mūsų valdoma įmonė "Amžina Vasara " bandė tapti viena iš didžiausių centrinio šildymo katilų gamintoja. Ji bandė užimti kuo didesnę rinkos dalį.
Įmonės valdyba nusprendė gaminti modernųjį katilą "Kaitra-150". Šis šiluminis katilas gali būti kūrenama malkomis, durpėmis ar anglimis. Jis gali apšildyti iki 150 kv.metrų ploto patalpas. Katilo galia 20 kw, jis yra labai ekonomiškas ir jo naudingumo koeficientas siekia net 80%.
Nuo trečių metų pradėtas gaminti naujas centrinio šildymo katilas "Kaitra-200". Jis yra galingesnis ir modernesnis - gali apšildyti 200 kv.metrų ploto patalpas, gali būti kūrenamas malkomis, durpėmis, anglimis, yra galimybė įdėti elektrinio šildymo elementus, vandens šildytuvą, automatiškai reguliuojantį temperatūrą.
Mūsų produkcijos pirkėjai-individualių namų savininkai.Savo produkciją parduodame per prekybos atstovus, dirbančius šalies teritorijoje, ir mokame jiems už tai atlyginimą. "Kaitra-200"- bus parduodama tokiu pat būdu kaip ir "Kaitra-150". Manoma kad jį pirks turtingesni savininkai, turintys (statantys) didesnius namus.
Pradinė įmonės situacija. Įsteigti akcinei bendrovei reikėjo 100000 lt. Statinio kapitalo, kad galėtų pradėti savo veiklą, įmonė nusipirko 4 komplektus įrengimų už 160000 Lt tam tikslui teko paimti iš bako 120000 Lt paskolą, kurią teks padengti per penkerius metus.

Įmonė ,,Amžina Vasara" norėdama užimti kuo didesnę rinkos dalį pasirinko tokia marketingo strategiją:
1. Pasiūlyti klientams aukščiausios kokybės gaminį, atitinkantį Europos Sąjungos reikalavimus.
2. Sukurti kuo geresnę ilgalaikę gaminio garantiją, bei sukurti lanksčią nuolaidų sistemą.
3. Tobulinti gaminio savybes ir pritaikymo sferas.
4. Parinkti tinkamiausia kaina, tenkinančia vartotojus ir gamintojus.
5. Skirti pakankamai lėšų reklamai ir pasisamdyti reikiama skaičių prekybos atstovų.
6. Pasisamdyti reikiamą skaičių aukščiausios kvalifikacijos darbininkų.

Rinkos dalis. Pirmoje lentelėje (1) pateikiama įmones rinkos dalis procentais per penkis veiklos metus. Ji buvo pakankamai maža. Didžiausia rinkos dalį įmonė užėmė pirmais metais – 17,77%, o mažiausią trečiaisiais tik 7,39%
Užimta rinkos dalis priklauso nuo taikomos kainų politikos, turimų prekybos atstovų skaičiaus, suteikto kredito kilientams dienomis dydžio, išlaidų reklamai. Visi šie veiksniai leidžia išsilaikyti rinkoje ir laimėti konkurencinėje kovoje, tačiau mūsų įmonė neįvertino agresyvios konkurentų politikos ir dėl to neužėmė tokios vietos, kokios tikėjosi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-14
DalykasĮmonių aprašymų namų darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasNamų darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis239.66 KB
AutoriusAdri
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 14 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą