Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos analizė: drabužių parduotuvių tinklas APB "Apranga"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės veiklos analizė: drabužių parduotuvių tinklas APB "Apranga"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

APB "Apranga" veikla. Įmonės finansinės ataskaitos. Įmonės finansinių atskaitų analizė. Horizontalioji analizė. Vertikalioji analizė. Santykinių rodiklių analizė. Įmonės aplinkos, rizikos ir bankroto įvertinimas. Bendras įmonės būklės vertinimas ir tobulinimo galimybės. Išvados.

Ištrauka

Esminės kompanijos "APRANGA" vertybės ir principai yra:
o nuolat didinti vartotojų skaičių, formuodami asortimentą, atitinkantį realius jų poreikius ir galimybes;
o gerbti savo nuolatinius klientus ir ieškoti būdų jų poreikiams patenkinti;
o visuomet yra dar geresnis būdas aptarnauti pirkėją, reikia to siekti.
"Aprangos" grupės mėnesio apyvarta pirmąkart viršijo 30 mln. litų ribą", - skelbiama "Aprangos" internetiniame puslapyje www.apranga.lt. Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvoje ir Baltijos šalyse "Aprangos" grupės mažmeninė prekių apyvarta rugsėjo mėnesį sudarė 31,1 mln. litų (9,0 mln. eurų), arba 62,2% daugiau nei 2005 m. rugsėjo mėnesį (19,2 mln. litų, atitinkamai 5,6 mln. eurų). "Aprangos" grupės mėnesio apyvarta pirmąkart viršijo 30 mln. litų (8,7 mln. eurų) ribą. Rugsėjo mėnesio apyvartos augimo tempas 62,2% - didžiausias šiais metais.
"Aprangos" grupės mažmeninė prekių apyvarta 2006 m. rugsėjo mėnesį Lietuvoje sudarė 21,0 mln. litų (6,1 mln. eurų), ir padidėjo net 74,7%.
Per 2006 m. pirmuosius tris ketvirčius "Aprangos" grupės mažmeninė prekių apyvarta sudarė 203,1 mln. litų (58,8 mln. eurų), ir padidėjo 47,4%, lyginant su analogišku 2005 m. sausio - rugsėjo mėn. periodu (137,8 mln. litų, arba 39,9 mln. eurų). "Aprangos" grupės apyvarta 2006 m. sausio - rugsėjo mėnesiais Lietuvoje išaugo 48,2%, Latvijoje - 58,2%, Estijoje - 31,3%.
Per aštuonis pirmuosius 2006-ųjų metų mėnesius "Aprangos" grupės neaudituotas pelnas prieš mokesčius sudarė 9,6 mln. litų (2,8 mln. eurų), ir, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu padidėjo 2,7 karto.
2006 metais "Aprangos" grupė jau atidarė 14 naujų parduotuvių ir šiuo metu valdo 62 parduotuvių tinklą. Spalio mėnesį "Aprangos" grupė planuoja atidaryti dar 3 naujas parduotuves.
Per 2006 m. 9 mėnesius "Aprangos" grupės mažmeninė prekių apyvarta sudarė 203,1 mln. Lt (58,8 mln. eurų). ir padidėjo 47,4% lyginant su analogišku 2005 m. sausio - rugsėjo mėn. periodu. Rugsėjį "Aprangos" grupė pasiekė absoliutų apyvartos rekordą ir pirmąkart viršijo 30 mln. litų ribą. Apyvarta sudarė 31,1 mln. Lt (9,0 mln. eurų), arba 62,2% daugiau, nei 2005 m. rugsėjo mėnesį - tai didžiausias apyvartos augimo tempas šiais metais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-21
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis225.12 KB
Autoriuseglburn
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos analize drabuziu parduotuviu tinklas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą