Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės konkurencinis pranašumas: UAB "Mauglis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės konkurencinis pranašumas: UAB "Mauglis"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės konkurencinis pranašumas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės. Rinkos patrauklumas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Paslaugų konkurencingumas. Marketingo veiklos konkurencingumas. Įmonės galimybės įgyti pranašumą. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.

Ištrauka

Pastaruoju dešimtmečiu, atkūrus Nepriklausomybę, Lietuvoje vykę perėjimo iš planinės į rinkos ekonomiką procesai sąlygojo pasikeitimus šalies ūkyje. Įvykusios permainos atvėrė šalies rinką, užsimezgė nauji prekybiniai bei diplomatiniai santykiai su užsienio šalimis, pastebimas ekonominis augimas. Lietuvos integracija į Europos Sąjungą įpareigoja: skatinti ekonominį augimą, užtikrinti makrofinansinį stabilumą, skatinti investicijas, plėtoti užsienio rinkas ir didinti šalies ūkio konkurencingumą. Sėkmingam rinkos ekonomikos vystymuisi siekiant ekonominio augimo, pirmiausia, būtina pasirūpinti konkurencijos vystymu, kadangi rinka ir konkurencija yra neatsiejamos viena nuo kitos. Konkurencija – tai yra viena iš rinkos ekonomikos egzistavimo prielaidų.
Įmonė savo pasirinktoje rinkoje labai retai yra vienintelė. Paprastai tų pačių pirkėjų poreikiais rūpinasi bei stengiasi juos patenkinti ir kitos įmonės. Todėl tarp įmonių dėl pirkėjo vyksta nuolatinės varžybos – konkurencija.
Firmos strategiją bus galima sėkmingai parengti ir įgyvendinti, jeigu ji remsis kruopščia firmos konkurentų analize. Geriausios strategijos parinkimas priklauso ir nuo konkurentų strategijos.
Dažnai bendrovės švaisto savo išteklius, reaguodamos į veiksmus kitų tos pačios pramonės bendrovių, kurios iš esmės net nėra jų varžovės. Tikri konkurentai turėtų aptarnauti tą pačią vartotojų grupę ar rinkos segmentą bei teikti panašias paslaugas. Jei bendrovė aptarnauja visai kitą rinkos segmentą, jos veiksmai gali nedaryti įtakos kitų bendrovių pardavimų apimčiai, rinkos daliai ar pelnui.
Analizuojamos temos klausimais rašė tokie žymūs pasaulio ekonomistai kaip: G. Bolt, J.R. Taylor, S. Makridakis, S.C. Wheelwright, J.M Keynes. Lietuvoje šiuos klausimus analizavo V. Snieška, V.Skominas, G.T. Palubinskas, Z. Lydeka.
Darbo tikslas: Paanalizuoti konkurencinio marketingo sprendimus UAB "Mauglis".
Darbo uždaviniai:
1. Panagrinėti konkurencinės rinkos pranašumą bei pranašumo įgijimo galimybes.
2. Paanalizuoti konkuravimo strategijos parengimą.
3. Apžvelgti konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymo galimybes.
Darbo metodai:
Mokslinės literatūros analizė;
Statistinė analizė;
Internetinių šaltinių analizė;
Apibendrinimo metodas;
Išvadų formulavimo metodas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis69.01 KB
Autoriussonke
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones konkurencinis pranasumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą