Įvadas. Įmonės veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Strateginio plano rengimo metodika. Analizės etapas strateginio planavimo procese. Bendrosios (korporacinės) plėtros ir vystymo strategijos parinkimo metodika. Produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika. Funkcinių strategijų parinkimo metodikos. Strateginių tikslų nustatymo metodika. Organizacijos misijos ir vizijos formulavimo metodika. IĮ "Pakeleivis" strateginės plėtros ir vystymo kryptys 2007-2009 metais. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. Analizės išvados ir siūlymai. IĮ "Pakeleivis" bendrosios (korporacinės) strategijos numatymas. IĮ "Pakeleivis" verslo vienetų strategijų numatymas. IĮ "Pakeleivis" funkcinių strategijų numatymas. IĮ "Pakeleivis" strateginių tikslų suformulavimas. IĮ "Pakeleivis" vizijos ir misijos suformulavimas. Plėtros ir vystymo priemonių 2007 – 2009 metais apibendrinimas. Darbas iliustruotas grafikais ir lentelėmis.