Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės paslaugos: AB bankas "Snoras"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės paslaugos: AB bankas "Snoras"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152
Aprašymas

Santrauka. Summary. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Paslaugų apibūdinimas ir ypatybės. Paslaugų raida ir samprata. Paslaugų savybės ir jų taikymas. Paslaugų klasifikavimas. Naujų paslaugų diegimas. Bankų paslaugų ypatumai. AB bankas "Snoras" paslaugų plėtra. AB bankas "Snoras" veiklos apibūdinimas. AB bankas "Snoras" paslaugų asortimentas. AB bankas "Snoras" veiklos analizė. AB bankas "Snoras" paslaugų plėtros galimybės. AB bankas "Snoras" naujų paslaugų įvedimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime yra neabejotina. Šiais laikais net neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių ir dar daugybės kitų paslaugų.
Paslaugų sfera viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ekonomikos sferų. Kuo didesnis paslaugų vartojimas, tuo daugiau yra skatinama paslaugų pasiūlos plėtra. Kadangi šiais laikais yra daug įvairių organizacijų, kurios teikia įvairių rūšių paslaugas, tai norėdamos išsiskirti jos iš konkurentų įmonės kuria vis naujesnes paslaugas arba tobulina jau siūlomas vartotojams paslaugas. Įmonė dirbanti šiuoliakinėmis rinkos sąlygomis vis dažniau keičia savo siūlomus paslaugas. Tai daroma todėl, kad pavėlavus įeiti į rinką su nauju produktu galima netekti pelno arba užimamos rinkos dalies.
Investuoja įmonės daug lėšų į paslaugų kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas, ugdo personalą, taiko lanksčias kainas ir t.t.
Šiandieninėje ekonomikoje patį pagrindinį vaidmenį vaidina bankai. Jie yra ta organizacija ekonomikoje, į kurią fiziniai ar juridiniai asmenys gali minimaliai rizikuodami įdėti savo nenaudojamas lėšas ir už jas gauti įvairių dydžių palūkanas. Bankai šiuos gautus indėlius, kaip tarpininkai paskolina tiems fiziniams ar juridiniams asmenims, kuriems šių lėšų labai reikia ir už šį paskolinimą bankas gauna dividendus.
Darbo objektas – AB bankas "SNORAS" paslaugos.

Darbo tikslas – išanalizuoti AB bankas "SNORAS" teikiamas paslaugas, ir galimos plėtros perspektyvos.

Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti paslaugų savybes, klasifikavimą ir sampratą;
Apibrėžti naujų paslaugų diegimo etapus
Pateikti AB bankas " SNORAS" teikiamų paslaugų įvairovę;
Aptarti AB bankas "SNORAS" paslaugų plėtros galimybes
Pasiūlyti įvesti naujų paslaugų

Darbo metodai:
Mokslinės literatūros analizė;
Statistinių duomenų analizė;
Anketinės apklausos rezultatų analizė.
Mokslinės literatūros analizė – buvo analizuojama įvairių autorių (L.Bagdonienės, R. Hopenienės, V. Kindurio, R. Mažeikaitės ir kt.) paslaugų marketingo ir paslaugų vadybos literatūra.
Statistinių duomenų analizė – remiantis internetu, pačios organizacijos duomenimis, bei kitais informacijos šaltiniais buvo nagrinėjama įmonės veikla, mikro-makro ekonomika.
Anketinės apklausos rezultatų analizė – buvo sudaryta dvi anketinės apklausos: darbuotojų ir klientų nuomonės išreiškimas, kurios rezultatai susisteminti ir pateikti darbe.

Šioje dalyje analizuojama Lietuvos ir užsienio autorių senesnių ir naujesnių mokslinių literatūros šaltinių paslaugos apibrėžimai.
Paslaugų apibrėžimų yra labai daug, visus juos galime laikyti lygiais ir sėkmingai juos pritaikyti. Įvairūs marketindo mokslinės literatūros autoriai daugiau dėmesio skiria skirtingoms disciplinoms ( prekės, kainodaros, kokybės ir t.t.), tai ir jų paslaugų apibrėžimai šiek tiek skiriasi, bet šių apibudinimų esmė iš dalies nesiskiria. Darbo autoriaus nuomone paslaugos sampratos evoliucija siejasi su paslaugų plėtra.
1963 metais garsus JAV marketingo specialistas W. Regan pateikė vieną iš išsamiausių tų metų paslaugos apibrėžimų. " Paslaugos rodo arba nepasitenkinimą neapčiuopiama nauda tiesiogiai ( vežimas, gyvenamojo buto statyba ir t.t.), arba pasitenkinimą neapčiuopiama nauda, kai įgyjamos bet kurios prekės ir arba paslaugos kartu ( kreditas, prekių paskirstymas it t.t.), (Kindurys V. Paslaugų marketingas. Vilniaus universiteto leidykla, 1998, p. 34). Šis JAV marketingo specialisto apibrėžimas yra sunkiai suvokiamas, nes tuo metu paslaugų sampratą pradėjo analizuoti vis daugiau paslaugų specialistų.
Pasak Lietuvos marketingo specialistų (Elenos Vitkienės, Vytauto Kindurio, Liudmilos Bagdonienės ir Rimantės Hopenienės): "paslauga – tai daugiau ar mažiau neapčiuopiama veikla, paprastai pasireiškianti vartotojui sąveikaujant su paslauga teikiančiais tarnautojais, fiziniai ištekliais, prekėms arba teikimo sistemomis, kurios užtikrina vartotojo problemos išsprendimą. (E. Vitkienė Paslaugų marketingas, Klaipėda, 2004, p. 25). Šie dviejų autorių, Lietuvos ir JAV paslaugų apibrėžimai yra gana skirtingi, nes Jungtinių Amerikos Valstijų marketingo specialistas (Regan N.) daugiau akcentuoja į pačių paslaugų pasitenkinimą, o Lietuvos autorė (Vitkienė E.) daugiau dėmesio skiria toms kas tas paslaugas suteikia. Darbo autoriaus nuomone, minėtų autorių apibrėžimai šiek tiek skiriasi dėl laiko ir vietos neatitikimų. Bet šie apibrėžimai yra panašūs tuo, kad šie du skritingų autorių požiūrių paslaugas laiko neapčiuopiama veikla. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-24
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis51 puslapis 
Literatūros šaltiniai0 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis107.62 KB
Autoriustomas
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRūta Puidokaitė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones paslaugos bankas snoras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą