Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės rėmimo strategija: UAB "Vakaris"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Įmonės rėmimo strategija: UAB "Vakaris"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Rėmimo strategijos formavimas ir tobulinimo galimybės. Informacijos samprata. Rėmimas ir jo vieta įmonės veikloje. Rėmimas ir komunikavimas. Reklamos planavimas. Rėmimo veiksmų rūšys. Reklama. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Rėmimo plano sudarymas. Rėmimo strategijos tobulinimas. Tyrimai. UAB "Vakaris" rėmimo strategijos tobulinimo galimybės. UAB "Vakaris" veikla. UAB "Vakaris" situacijos analizė. UAB "Vakaris" rėmimo biudžeto sudarymas. UAB "Vakaris" rėmimo veiksmai. Reklama. Pardavimo skatinimas. Produktų pristatymai / degustacijos prekybos centruose. "Samplingo" organizavimas ir konsultacijos. Dalyvavimas parodose. Žaidimai. Akcijos. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. UAB "Vakaris" rėmimo veiksmų tobulinimo galimybės. Vartotojų tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Priedai (4).

Ištrauka

Lietuvoje daug sėkmingai veiklą vystančių įmonių. Sėkmingą įmonės veiklą rinkoje lemia efektyvus marketingas. Marketingo koncepcija besiremiančios įmonės tikslas – patenkinti vartotojų poreikius, įgyti pranašumą prieš konkurentus ir gauti pelną. Noras, poreikis ir galimybė įsigyti prekę, turint tam pinigų, lemia prekės paklausą rinkoje. Todėl visų įmonės marketingo veiksmų centre yra vartotojas ir jo poreikiai.
Savo norus ir poreikius vartotojai tenkina pasirinkdami prekes iš didelės jų įvairovės. Vartotojas prekes pasirenka, vadovaudamasis prekės vartojamosios vertės, kuri turi būti formuojama prekės kūrimo, gamybos ir pateikimo vartotojams procesuose, suvokimu.
Taigi prekės vartojamoji vertė ir pirkėjų pasitenkinimas preke priklauso nuo viso įmonės marketingo veiksmų komplekso:
• prekė ir kaina (prekės pasiūla ir paklausa);
• paskirstymas (pasiūlymo įgyvendinimo užtikrinimas);
• rėmimas (reklama, pardavimų skatinimas, populiarinimas ir kt.)
Įmonės sėkmė rinkoje priklauso ne tik nuo jos pačios, bet ir nuo jos tiekėjų, prekybos tarpininkų, reklamos agentūrų ir kitų marketingo sistemos grandžių sugebėjimo patenkinti vartotojų poreikius. Todėl sakoma, kad prekės vartojamąją vertę kuria visos marketingo sistemos grandys.
Prekių siūlymas - ne vien jų reklama. Prireikia ir asmeniškai bendrauti su pirkėju, daryti įvairių nuolaidų ar dovanoti dovanėlių, sugalvoti vis naujų pirkėjui patrauklių gudrybių.
Pardavėjas nuolat užmezga ir palaiko ryšius su pirkėjais. Kartais tai vyksta tiesiogiai bendraujant, kartais šiek tiek mažiau akivaizdžiai. Visa tai skatina pirkti prekę. Tad ir reklama, ir asmeniškas siūlymas, ir populiarinimas, ir dar daugelis kitų panašiu tikslu naudojamų veiksmų vadinami rėmimu. Tačiau nepaisant pasirinkto rėmimo būdo, pardavėjas visuomet stengiasi perteikti pirkėjui kokią nors informaciją, kuri paskatintų domėtis preke ir galų gale ją pirkti. Informacijos teorijos žinovai pasakytų, kad pardavėjas nuolat dirba lyg informacijos siųstuvas, o pirkėjas - lyg jos imtuvas.
Kadangi žmonės nepajėgia skaityti vienas kito minčių tiesiogiai, reikia naudoti tam tikras jų užkodavimo priemones: kalbą, raštą, vaizdus, garsus ir kt. Be to, pasitelkus įvairias priemones, kiekvieną mintį galima perteikti gražiau ir vaizdingiau. Visa tai nuo seno taikoma ir siūlant prekes. Tačiau labai svarbu, kad informacijos siuntėjas (pardavėjas) savo mintis pasakytų, užrašytų ar pavaizduotų taip, kad priėmėjas (pirkėjas) sugebėtų jas iššifruoti ir suprasti. Perduodamas informaciją žodžiu, jos siuntėjas turi pasirinkti tinkamą kalbą ir stilių, raštu - dar atsižvelgti ir į raidžių dydį bei spalvą, kitais būdais - įvertinti dar daugiau įvairių specifinių dalykų.
Informaciją apie prekes paprastai perduoda koks nors specialus jos nešėjas. Tam tinka jau minėtos masinės informacijos priemonės bei kiti reklamos nešėjai (katalogai, bukletai, reklaminiai skydai, reklaminės dovanėlės), dalį informacijos "nešasi" pati prekė, jos kaina, pardavimo vieta, pardavėjo išvaizda ir kt.
Dalį prekės siūlymo darbo atlieka pati prekė, jos kaina ir pardavimo vieta. Ar to pakanka, sprendžia pati suinteresuota firma. Dažniausiai manoma, kad prekę reikia dar papildomai paremti, t.y. imtis specialių veiksmų. Bene geriausiai žinomi rėmimo veiksmai - įvairiausia reklama. Ją puikiai papildo nuo seniausių laikų taikomas asmeniškas siūlymas. Daugybė loterijų, dovanų, nuolaidų ir kitokių paskatinimų pirkti vadinama bendru pardavimo vardu ir sudaro dar vieną rėmimo veiksmu grupę. Ne mažiau svarbus ir ne toks tiesmukas prekių ir firmų populiarinimas - ketvirtoji rėmimo veiksmų grupė. Apie visa tai ir bus kalbama šiame darbe.


Rėmimas, kaip pati sąvoka, daugeliui dar yra nesuprantama. Nemažai yra manančių, jog tai susiję su parama ar panašiai. Visuomenėje plačiau naudojamas žodis reklama, kuriuo ir bandoma apibūdinti rėmimo veiksmus.
Marketingo specialistai rėmimą apibrėžia įvairiai.
Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti formavimo ir įtikinėjimo veiksmai, darantys įtaką pirkimų sprendimams. 9B. Martinkus, V. Žilinskas, 1997, p. 391)
Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, atliekamus siekiant paveikti esamų ir potencialių pirkėjų požiūrius, nuostatas ir elgseną. (V.Pranulis, A.Pajuodis, R.Urbonavičius, R.Virvilaitė, 1999, p.414)
Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, kuriais numatytos asmenų grupės informuojamos ir skatinamos pirkti. (V.Pranulis, A.Pajuodis, S.Urbonavičius, R.Virvilaitė, 2000, p. 279)
Iš visų pateiktų apibrėžimų, galima sakyti, kad rėmimas yra veiksmas, kurio tikslas informuoti ir skatinti esamus ir patencialius vartotojus.
Kaip teigia R.Urbanskienė ir O.Obelenytė, rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės ir klientų, pirkėjų, vartotojų. Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Kitaip tas ryšys vadinamas komunikacija, apie kurią kalbama sekančiame poskyriuke.
Rėmimo veiksmais įmonė siekia ne tik informuoti vartotojus, bet ir skatinti jų poreikius, išskirti parduodamas prekes ar paslaugas iš panašių alternatyvų visumos, formuoti vartotojų nuomonę apie prekę bei jos naudą, stabilizuoti pardavimus ir panašiai. Šių tikslų siekiama naudojantis 4 rėmimo komplekso elementais: reklama, pardavimų skatinimu, asmeniniais pardavimais bei ryšiais su visuomene.
Atlikdamas informavimo, skatinimo, įtikinėjimo ir priminimo funkcijas rėmimas, kaip vienas iš marketingo komplekso elementų, padeda siekti įmonės, įstaigos, organizacijos užsibrėžtų tikslų.
Rėmimo strategija kuriama atskirai, t.y. savarankiškai, tačiau viskas turi būti suderinta su visa marketingo strategija bei įmonės veikla. Ji negali būti atitrūkusi, niekuo nesisieti su įmonės tikslais, nes jiems pasiekti ir naudojami rėmimo veiksmai. Tik darni ir suderinta įmonės veikla leis pasiekti norimus rezultatus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-02
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis53 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis781.33 KB
AutoriusTadas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones remimo strategija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą