Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės aprašymas: prekyba kailiais AB "Vilniaus kailiai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės aprašymas: prekyba kailiais AB "Vilniaus kailiai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Įmonė "Vilniaus kailiai". Įmonė šiandien. Apranga. Galanterija. Išdirbimas. Partneriai. Kailiai. Kailiai šiandien. Kailių spalvų tendencijos. Vietinės žaliavos supirkimas. Oda. Odos istorija. Odos spalvų tendencijos. Kodėl verta pirkti odą. Tolimesnio sprendimo kryptys. "Vilniaus kailių" apyvartos padidinimas beveik ketvirtadaliu. "Vilniaus kailių" prekybos tinklo plėtimas. "Vilniaus kailių" įvaizdžio keitimas. "Vilniaus kailių" orientavimasis į odos dirbinius. Informacija apie "Vilniaus kailius" – internete. Tyrimo instrumentarijus ir logika. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikiniame pasaulyje svarbią vietą užima kiliai ir jų gaminių pasiūla įmonėse. Įmonių pasiūla šiomis dienomis tapo ypač aktuali. Jai didelę įtaką daro pačios įmonės pasiūlos sistema. Kailių ir jų gaminių pasiūlai įmonėje atskleisti ir yra skirtas šitas darbas.
Darbo objektas yra kailių ir jų gaminių pasiūla. Darbo tikslas – atskleisti kalių ir jų gaminių pasiūlą parduotuvėse. Darbo tikslas yra detalizuojamas uždaviniais, lėmusiais tokią darbo struktūrą: visų pirma apibrėžiama įmonė šiandien, apibūdinamos jos paslaugos, aprašomi kailiai, jų priežiūra, spalvų tendencijos, vietinės žaliavos supirkimas, taip pat aprašoma oda, jos priežiūra, istorija, spalvų tendencijos, kodėl ją verta pirkti, bei tolimesnio sprendimo kryptys, apyvartos padidinimas, prekybos tinklo plėtimas, įvaizdžio keitimas, informaciją internete. Darbo metodika, padėjusi išspręsti minėtus uždavinius, susideda iš mokslinės literatūros analizės, visuomeninės informacijos analizės, anketinės apklausos metodo, statistinės analizės.
Visuoneninės informacijos analizė leidžia teigti, Prekyba kailiais yra unikali ir moderni pramonės šaka, atverenti daugybę kultūrų, papročių ir gyvenimo būdų. Prekyba kailiais vaidina svarbų vaidmenį saugant aplinką, ji įsilieją į tarptautinį verslą kurdama darbo vietas ir atnešdama ekonominę naudą daugeliui šalių.

Tyrimo objektas: kailių ir jų gaminių parduotuvės.
Tyrimo tikslas: atskleisti kalių ir jų gaminių pasiūlą parduotuvėse.
Uždaviniai:
1. Pateikti kailių ir jų gaminių pasiūlą "Vilniaus kailių" įmonėje.
2. Atskleisti kailių pasiūlą ir paklausą.
3. Atskleisti odos pasiūlą ir paklausą.
4. Pateikti tolimesnio sprendimo kryptis.

Darbo metodai:
1. Mokslinė literatūros analizė.
2. Statistinių duomenų analizė.
3. Anketų apklausa.
4. Visuomeninės informacijos analizė.
Hipotezės:
Turėdama puikią ilgametę gamybinę patirtį, aukštą darbo kokybės lygį AB "Vilniaus kailiai" per pastaruosius keletą metų sulaukė didelio pasaulinio dydžio vardų įvertinimo ir susidomėjimo. Sekdama ir diegdama naujausias gaminių siuvimo technologijas, šiandieną įmonė gali suteikti profesionalias, lanksčias gaminių gamybos sąlygas tiek vietiniams ir užsienio dizaineriams, tiek pasauliniams vardams mažomis ir didelėmis darbo apimtimis. Šiuo atžvilgiu įmonė yra pasiruošusi tapti patikimu ilgalaikiu partneriu, galinčiu garantuoti profesionalias paslaugas, t.y. aukščiausią darbo kokybę, greitą logistiką, lanksčias kainas.
AB " Vilniaus kailiai " parduotuvėse galima įsigyti kiekvienais metais kuriamos kolekcijos ar masinės gamybos gaminių ir užsisakyti individualiai sukurtų rūbų iš natūralaus kailio bei odos. Paslaugus parduotuvių personalas suteikia visokeriopą informaciją apie šiandieninės kailių bei odos mados tendencijas, privalumus, skirtumus, dėvėjimo laiką bei priežiūrą, individualaus užsakymo galimybes. Ieškantiems visapusiškos dermės prie perkamo kailio ar odinio rūbo parduotuvės personalas atidžiai padeda priderinti įvairius įmonės parduotuvėse parduodamus aksesuarus, tokius kaip rankinės, pirštinės, diržai, šaliai, skarelės, šalikai, galvos apdangalai ir kt.
Tikslinga atlikti yra kokybinio pobūdžio tyrimą.
Kokybinis tyrimas – kiekybiniais rodikliais neišreikštos marketingo informacijos gavimo būdas.
Tyrimo objektas – pirkėjų nuostatos, jausmai, reakcija, skoniai, motyvacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-21
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis34.68 KB
Autoriusruciux
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones aprasymas prekyba kailiais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą