Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>UAB "Onninen OY" strateginio valdymo analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

UAB "Onninen OY" strateginio valdymo analizė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344
Aprašymas

Įvadas. Strateginis valdymas tarptautinėje kompanijoje. Pagrindinių strateginio valdymo koncepcijų analizė. Kompanijos strateginės valdymo analizės procesas. Kompanijos veiklą įtakojantys veiksniai. Kompanijoje taikomos strategijos. Strateginio valdymo proceso struktūra. Tarptautinio koncerno "OnninenOy" strateginis valdymo analizė. Išvada. "OnninenOy" koncerno veiklos analizė. "OnninenOy" koncerno strateginio valdymo analizė. Tarptautinio koncerno "OnninenOy" padalinio UAB "OnninenLit" strateginio proceso struktūra. UAB "OnninenLit" veiklą įtakojantys veiksniai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiuolaikiniame pasaulyje vis labiau ryškėja strateginio valdymo svarba. Konkuruojančios kompanijos parduoda savo produkciją ir ieško išteklių viso pasaulio rinkose. Suvokdami šiandienines modernios kompanijos tobulėjimo beribes galimybes, pasirinkome šią temą, nes jau sugebame įžvelgti problemas susijusias su kompanijos strateginiu vystymu, valdymu bei realių teorinių žinių panaudojimą praktikoje. Tai mus paskatino gilintis į kompanijų vystymo, tobulėjimo bei klestėjimo teorijas.
Lietuvą neišvengiamai veikia pasaulyje vykstantys kompanijų strateginio valdymo procesai. Lietuvos ekonominė situacija yra pakankamai sudėtinga, kad galima būtų tikėtis įveikti ją vien tik savo jėgomis. Todėl kiek įmanoma reikia tinkamai pasinaudoti strateginio valdymo teikiamomis galimybės ir privalumais.
Darbo tikslas – išanalizuoti tarptautinės kompanijos strateginį valdymą bei jo svarbą, apžvelgti UAB "OnninenLit" strateginius planus ir sprendimus vystant koncerno veiklą.
Darbo uždaviniai: 1) išsiaiškinti tarptautinės kompanijos strateginio valdymo svarbą; 2) išanalizuoti UAB "OnninenLit" strateginio vystymo galimybes;
Naudota literatūra ir šaltiniai. darbe daugiausiai rėmėmės R. Jucevičiaus monografija "Strateginis organizacijų vystymas", taip pat naudojome kitą užsienio autorių literatūrą.
Terminas strategija neturi vieno aiškaus apibrėžimo. Tačiau visi teoretikai savo strategijos apibūdinimuose akcentuoja keturis bendrus elementus:
• Aplinka ir jos teigiami bei neigiami aspektai;
• Pagrindiniai veiklos tikslai (įmonės misija);
• Situacijos analizė;
• Planai, kaip panaudoti turimus resursus.
Strategija gali būti skirtingai interpretuojama [5, p.53-54]:
• Strategija – tai planas, veiksmų, kaip elgtis įvairiose situacijose, vadovas.
• Strategija – organizacijos pozicija jos aplinkos atžvilgiu, grandis, siejanti organizaciją su jos veiklos aplinka.
• Strategija – tai požiūrio perspektyva, organizacijos charakteris, nusiteikimas vienaip ar kitaip elgtis.
• Strategija – tai sprendimai apie veiklos apimtį bei jos ribas.
• Strategija – tai sprendimai apie tai, kaip susieti veiklą su jai būtinais resursais.

Strateginio planavimo modelis yra itin sudėtingas ir reikalauja nuoseklaus komplikuotų procedūrų laikymosi, todėl tuo turėtų užsiimti aukštos kvalifikacijos specialistai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-02
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis42 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis93.54 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasChlivickas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word strateginio valdymo analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 42 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Chlivickas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą