Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo ataskaita: "Šilti namai"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo ataskaita: "Šilti namai"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Bendra įmonės strategija. Gamybos veiklos analizė. Įmonės pajėgumas ir jo veiksniai. Produkcijos gamybos dinamika. Rinkodaros analizė. Finansinių rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (6).

Ištrauka

Įmonė "Kietas Riešutėlis" jau daug metų gamina įvairius individualių namų centrinio šildimo katilus. Įmonės stebėtojų taryba nusprendė padidinti veiklos efektyvumą. Siekiant užsibrėžto tikslo įmonė "Kietas Riešutėlis" sukūrė septinius filialus, kurie konkuruodami tarpusavyje turies didinti įmonės pelną.
Mūsų įmonė vadinama "ŠILTI NAMAI". Penkerių metų bėgyje įmonė priminės svarbius sprendimus, susijusius su produkcijos gamyba, įmonės finansais ir marketingu. Kiekvienų metų pabaigoje bus daromos įmonės finansinės ataskaitos, kurios rodis įmonės paklausą rinkoje, pajėgumą ir pelną. Pagrindinis įmonės tikslas sukaupti ko didesnį kapitalą ir išmokėti ko daugiau dividendų įmonės akcininkams.

Įmonė "Kietas Riešutėlis" suteikė mūsų įmonei 120000 litų paskolą, kuria mes turėsime grąžinti per 5 metus. Įmonės situacija buvo tokia pati kaip ir kitų filialų:
pagrindinė įmonė paskyrė 100000 litų įstatinį kapitalą,
kad įmonė galėtų pradėti veiklą, buvo nupirkti keturi įrengimų komplektai, už kurios buvo sumokėta 160000 litų,
administracinėms sąnaudoms turėjom 60000 litų,
pradedant veiklą, įmonė turėjo 15 darbininkų,
sandėlių nebuvo skirta.
Pirmais metais mūsų įmonė rinkoje buvo nežinoma. Siekiant užimti rinkos dalį, planavom pagaminti 1938 vienetus katilų, kurių kaina – 700 litų. Kad įvykdyti šios planus, mes priėmėm penkiolika darbininkų ir skyrėm reklamai 20000 litų.
Antrais metais planavome didinti gamybos apimtį iki 2300 vienetų, nes pirmais pardavėm tiek vienetų kiek pagaminom. Kaina vieno katilo nustatėm – 750 litų, priėmėm dar dešimt darbininkų, nupirkom du įrengimus, padidinom kapitalą, reklamai skyrėm 25000 litų. Priėmus šios sprendimus, mūsų įmonėje liko neparduotų 688 vienetai katilų, matyt permažai lėšų buvo skirta reklamai. Pagal antrųjų metų rinkos duomenis, mūsų įmonė išliko toj pačioj tračioj vietoj.
Trečiais metais padidinom reklamos išlaidas iki 35000 litų, pagaminom 2100 vienetų katilų, kurių kainą buvo sumažinta iki 675 litų, pardavėm du senus įrengimus. Bet įmonės padėtis nepagerėjo, liko neparduotų 1389 vienetų katilų.
Ketvirtais metais bandėme ištaisyti padėtį, padidinom reklamos išlaidas, atleidom dešimt darbininkų, pagaminom 1500 vienetų. Neparduotų katilų įmonėje liko 2510 vienetų.
Penktais metais padidinom reklamos išlaidas iki 100000 litų, katilo kainą padidinom iki 1000 litų, pagaminom 1380 vienetų katilų. Mūsų padėtis pagerėjo, buvo parduota žymiai daugiau produkcijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-05
DalykasĮmonių aprašymų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis56.83 KB
AutoriusHuanna
Viso autoriaus darbų18 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. O. Buckiūnienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kompiuterizuoto imones veiklos modeliavimo ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą