Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Praktikos ataskaita: keramikinių plytelių gamyba AB "Dvarčionių keramika"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Praktikos ataskaita: keramikinių plytelių gamyba AB "Dvarčionių keramika"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. AB "Dvarčionių keramika" pristatymas. Įmonės istorija. Įmonės perspektyvos - misija, vizija, tikslai. Įmonės kokybės politika. Įmonės aplinkos apsauga. Įmonės strategija. Įmonės konkurentai. AB "Dvarčionių keramika" rinkodaros aplinkos analizė. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Vartotojai. Konkurentai. Tiekėjai, pardavimų tarpininkai. AB "Dvarčionių keramika" rinkodaros komplekso elementų tyrimas. Produktas/paslauga. Kaina. Paskirstymas/vieta. Rėmimas. SSGG analizė. AB "Dvarčionių keramika" vaidmuo ir padėtis Baltijos šalyse. Baltijos šalys. Latvijos ir Estijos apžvalga. Baltijos šalių keraminių plytelių rinkos apžvalga ir analizė. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Temos aktualumas. AB "Dvarčionių keramika" išties moderni, šiuolaikiška įmonė, ne tik gaminanti Europos standartus viršijančią produkciją ir plečianti prekybos ryšius, bet ir puoselėjanti geriausias vadybos tradicijas. Įmonės produkcija pagaminta aukštos kvalifikacijos keramikos technologijos specialistų taikant pažangias technologijas. AB "Dvarčionių keramika" nuolat auganti, besiplečianti ir investuojanti įmonė.
Tyrimo problema. Aštrėjanti konkurencija Baltijos šalių keraminių plytelių rinkoje.
Tyrimo tikslas. Remiantis praktikos metu suteikta informacija, išanalizuoti Baltijos šalių keraminių plytelių rinką, galimybes įsitvirtinti joje. Taip pat, išnagrinėti AB "Dvarčionių keramika" rinkodaros strategiją, aplinką, komplekso elementus ir įmonės atliekamą vaidmenį Baltijos šalyse.
Uždaviniai:
1. Pristatyti AB "Dvarčionių keramika" - pateikti įmonės istoriją, kokybės politiką, strategiją, konkurentus;
2. Išsiaiškinti pradinius rinkodaros strategijos rengimo etapus - misiją, viziją, tikslus, SSGG analizę;
3. Atlikti AB "Dvarčionių keramika" rinkodaros aplinkos analizę;
4. Apžvelgti įmonės rinkodaros komplekso elementus;
5. Išanalizuoti, kokį vaidmenį atlieka AB "Dvarčionių keramika" Baltijos šalyse;
6. Charakterizuoti Latviją ir Estiją - apžvelgti pagrindinius duomenis;
7. Išnagrinėti Baltijos šalių keraminių plytelių rinką, AB "Dvarčionių keramika" galimybes įsitvirtinti Latvijoje ir Estijoje.
Tyrimo objektas. AB "Dvarčionių keramika" - rinkodaros strategija, aplinka, komplekso elementai, Baltijos šalių keraminių plytelių rinka.
Tyrimo metodai. Aprašomasis tyrimas, praktikos metu suteikta įmonės informacija, duomenų analizė.
Hipotezė. Įmonės užimama pozicija vidaus ir užsienio rinkose turi įtakos veiklos rezultatams. Konkurentų ir savo padėties analizė rinkoje leidžia veiksmingai ir tikslingai organizuoti įmonės veiklą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-09
DalykasĮmonių aprašymų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis309.98 KB
AutoriusIndre
Viso autoriaus darbų19 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasMedelienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktikos ataskaita keramikiniu plyteliu gamyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą