Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Elektroninė parduotuvė: gėlių parduotuvė UAB "Orchidėja"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė parduotuvė: gėlių parduotuvė UAB "Orchidėja"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Elektroninės komercijos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos kategorijos. Elektroninės komercijos įtaka. Elektroninės komercijos veikla. Tiekėjų galimybės ir klientų nauda. Elektroninės komercijos sprendimai. Neigiami elektroninės prekybos bruožai. Teisinė elektroninės komercijos aplinka. Pagrindinės elektroninės komercijos problemos. Elektroninės komercijos teisinė situacija Lietuvoje. Aktualios teisėdaros problemos. Elektroninė parduotuvė "Orchidėja". E-parduotuvės aprašymas. Sandėlio apskaitos programos. Reklamos internete galimybės. Išvados.

Ištrauka

Elektroninė komercija užima vis didesnę dalį tarptautinės prekybos ir labiau įtakoja verslininkų bei valstybių priimamus sprendimus. Vis didesnis skaičius žmonių, besinaudojančių internetu, ir informacinių technologijų vystymasis yra viena iš globalinės rinkos susikūrimo priežasčių. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais.

Darbo tikslas – apžvelgti elektroninės komercijos sąvoka bei pasinaudojus SmartStore.biz priemone sukurti elektroninę parduotuvę.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti elektroninės komercijos sampratą, jos veiklą, kategorijas ir kitus aspektus.
2. Sukurti demonstracinę elektroninę parduotuvę pasinaudojus SmartStore.biz.
Darbo metodai:
1. Internetinės medžiagos analizė.
2. Priemonės Smartstore.biz naudojimas.
Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus.
Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius.
Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Elektroninės komercijos veiklos pavyzdžiai yra tokie: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-03
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis359.13 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasasist. G. Zaukas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine parduotuve geliu parduotuve [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • asist. G. Zaukas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą