Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Pardavimo organizavimo profesinė praktika: konditerijos gaminiai AB "Vilniaus pergalė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimo organizavimo profesinė praktika: konditerijos gaminiai AB "Vilniaus pergalė"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Profesinės praktikos tikslas. Praktikos užduotys. Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos pareiginiai nuostatai. Teisinis statusas. Asortimento sudarymas. Organizacijos išorinė ir vidinė aplinka. Organizacijos valdymo struktūra. AB "Vilniaus pergalės" pardavimo taikoma strategija, taktika. AB "Vilniaus pergalės" komunikacinis procesas įmonėje. AB "Vilniaus pergalės" reklamos, pardavimo skatinimo efektyvumas. Įmonėje taikomi pardavimo metodai. AB "Vilniaus pergalės" klientų tipai, jiems būdingos savybės bei aptarnavimo ypatumai pardavimo procese. AB "Vilniaus pergalės" patalpų įrengimas. AB "Vilniaus pergalės" prekių ženklinimas, įpakavimas, jų svarba pardavimo procese. Pardavimo veiklos efektyvumas. Vartotojų teisių gynimas. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

AB "VILNIAUS PERGALĖ" – tai įmonė, kurioje atlikome praktiką. "VILNIAUS PERGALĖ" – tai pagrinde yra gamybos įmonė, tačiau turinti ir prekybos specifikos. Juos istorija prasideda nuo konditerijos fabriko "PERGALĖ", įkurto 1952 metais. Jau 50 metų įmonės konditerijos gaminiai – šokoladas, šokoladiniai saldainiai, sausainiai – garsėja puikia kokybe ir originaliais receptais. Ypatingi, tik "VILNIAUS PERGALĖS" gaminami saldainiai "Sostinės", "Pergalė", "Vilnius" turi savo nuolatinius pirkėjus. Daugelį fabrike gaminamų saldumynų bendrovės specialistai sukūrė pagal originalius receptus atsižvelgdami į Lietuvos vartotojų skonį, nenaudojant jokių sintetinių konservantų ar antioksidantų. Bendrovė nėra orientuota į masinę gamybą. Kasmet atnaujinamas pakuočių dizainas, jų kokybė.
Kaip jau minėjome AB "VILNIAUS PERGALĖ" įsikūrė seniai. Bendrovė savo produkcija eksportuoja į Vokietija, Izraeli, Rusija, Estija, Norvegija, Lenkija, Baltarusija, Latvija. Fabriko produkcija yra žinoma ir pamėgta taigi fabrikui per daug net nereikia reklamuotis, nes vardas ir produkcija yra žinoma, įvertinta pirkėjų. Tačiau tai nereiškia, kad bendrovė visai nesireklamuoja. Bendrovė organizuoja akcijas, platina būklėtus, plakatus, lankstinukus taip pat yra kuriamas internetinis puslapis. Bendrovės prekių asortimentas yra labai platus ir Lietuvos, o ypač Vilniaus parduotuvėse užima gana didelė dalį prekybos lentynų skirtų produkcijai. Bendrovės produkcija didesniuose parduotuvėse guli geriausiose vietose, t.y. akių ir rankų lygyje, visa produkcija užima apie 10% lentynų vietos, neįskaitant saldainiams skirtų krepšių. Parduotuvėse dėl geresnės vietos yra visada kovojama, nes kiekviena įmone nori, kad jos produkcija gulėtų geriausiose parduotuvės vietose, todėl yra derinamasi su parduotuvės administracija, kad konkurentai neužiminėtų lentynų ir nestatytų nesavo vietose krepšių, nekrautų savo prekių į svetimas vietas, o taip pat nesurinkinėtų konkurentų prekių ir neneštų atgal į sandėlį. Kad viskas būtų gerai ir laiku sutvarkyta, šiam darbui yra skiriami prekybos agentai, kurie kiekviena diena važiuoja po parduotuvės ir žiūri ar viskas yra tvarkoje, patikrina sandėlius, nes būna kad yra užsigulėjusi prekių taip pat agentas iš parduotuvės priima užsakymą naujam prekių siuntiniui.
Praktikos metu mes sužinojome, kad AB "VILNIAUS PERGALĖ" produkcija yra nuolat tikrinama ir stebima Latvijos parduotuvėse, t.y. Rygoje turi du prekybos agentus, o taip pat vienas prekybos agentas yra Vokietijoje, Miunchene. Latvijos prekybos agentai prižiūri bendrovės produkciją, kiekvienas iš jų savo žinioje turi VP Market parduotuvės.

PROFESINĖS PRAKTIKOS TIKSLAS

Profesinė praktika verslo vadybos studijų programos sudėtinė dalis. Jos tikslai yra šie:

• Susipažinti su prekybos įmonių tipu, teisine organizavimo forma, vieta, kitais ypatumais.
• Susipažinti su prekybos įmonių technologiniu(logistiniu) procesu.
• Susipažinti su prekybos įmonių veiklą reglamentuojančiais dokumentais.
• Susipažinti su prekybos įmonės vidaus tvarkos taisyklėmis, įstatais ir pan.
• Įgyti bendravimo su klientais įgūdžių, profesionalaus aptarnavimo pagrindų.
• Gebėti bendrauti su įvairiais klientų tipais, žinoti jų aptarnavimo ypatumus.
• Susipažinti su atskirų prekių pardavimo organizavimu, pardavimo strategija, taktika.
• Gebėti įvertinti prekių pateikimo, prekybos salės ploto panaudojimo svarbą bei efektyvumą.
• Susipažinti su rėmimo komplekso elementais, politika.
• Susipažinti su prekybos įmonės įrengimo ypatumais.
• Gebėti nustatyti prekybos įrengimų poreikį, paskirtį, ypatumus.
• Gebėti taikyti naujoves praktinėje veikloje.
• Ugdyti bendruosius gebėjimus: savarankiškumą, gebėjimą dirbti komandoje, darbštumą, aktyvumą, sąžiningumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-06
DalykasĮmonių aprašymų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis97.86 KB
Autoriusdorata
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. B. Rinkevičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasAgrotechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word profesine praktika konditerijos gaminiai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. B. Rinkevičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą