Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonių ištekliai ir strategija: AB "Lietuvos geležinkeliai"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Įmonių ištekliai ir strategija: AB "Lietuvos geležinkeliai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. Strateginio planavimo esmė ir reikšmė. Analizės stadija. Išorės veiksnių analizė. Vidaus veiksnių analizė. Išskirtinė kompetencija. Veiklos stadija. Organizacijos paskirtis (misija). Tikslai. Strategija. Strateginis planas. Strategijos įgyvendinimas. Išlaidų klasifikavimas, elastingumas. Įmonių pristatymas AB "Lietuvos geležinkeliai". Paslaugų rėmimas. AB "Lietuvos geležinkeliai" SWOT analizė. Pasiūlymai ir išvados. Tyrimas. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės suge¬ba aktyviau veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti vеiksmų ir рriеmоnių programas numatytiems tikslams ir prie¬monėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai apima ir sujungia įmonės strateginio valdymo sistema arba funkcija.
Įmonės staregijos formavimo ir igyvendinimo procesas yra sudėtingas. Jau vien
tam, kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strareginis sprendimas, būtinas dažnai netrumpas laiko tarpas. Nemažai užtrunka, kol šis strateginis sprendimas tampa įgyvendintas. Priimant sprendimą dalyvauja įvairūs įmonės struktūriniai padaliniai: filialai,skyriai,cechai ir раn. Į sprendimo parengimo ir priėmimo procesą įsitrau¬kia daug žmоnių: įmonės vadovai, strukruktūrinių раdаlinių vadovai, funkcinių sгičių specialistai, nepriklausomi konsultantai, su strateginiu sprendimu susieti įmonės išoriniai subjektai: valstybinės valdžios institucijos, bankai ir kitos finansinės institucijos,klientai,tiekejai, konkurentai ir раn. Skirtingi stгаtеginių sрrendimų раrengimo, priėmimo ir įgyvendinimo dalyvių interesai veikia strareginius sprendi¬mus.Įmonės strateginio valdymo funkcija apima ne vieno, о viso komplekso strateginių sрrendimų parengimą ir įgyvendinimą. Todėl iškyla sudėtingos tokių sprendimų suderinimo ir koordinavimo problemos,kurių sprendimą veikia valdymo¬ ir vadovavimo stilius, organizacinė kultūra, politinis ir kūrybinis klimatas įmonėje.
Strategiją įmonėje formuoja ir įgyvendina žmonės. Strateginiai pokyčiai veikia įmonės darbuotojų funkcijas, užduotis ir statusą. Jei įmonės darbuotojai priešinasi strateginiams pokyčiams, iškyla didelių sunkumų juos įgyvendinant. Kai darbuotojai pokyčius priima teigiamai, jų indėlis į strategijos kūrimą ir priimtos strategijos įgyvendinimą yra pozityvus. Plati praktinė patirtis patvirtina, kad žmogaus veiksnio ignoravimas daugeliu atvejų buvo pagrindinė strateginio valdymo funkcijos įgyvendinimo įmonėse nesėkmių priežastis.
Tikslas išanalizuoti kas yra išlaidos ir strategija ir kokia jų paskirtis. Nustatyti strategijų tipus ir pasiūlyti strategijų tikslus.
Uždaviniai – tai strategijų pasiūlymai ir paslaugų kokybės tobulinimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-21
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis60.13 KB
Autoriusarina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imoniu istekliai ir strategija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą