Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės marketingo aplinkos analizė: UAB "Omnitel"

Įmonės marketingo aplinkos analizė: UAB "Omnitel"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Mikroaplinka. Rinkos ir jų segmentai. Rinkos segmentavimas. Pirminių duomenų rinkimo metodai. "Omnitel" veiklos analizė. "Omnitel" veikla. "Omnitel" aplinkos analizė. "Omnitel" tikslinė rinka. "Omnitel" veiklos tyrimas. Anketa. Anketos rezultatai. Anketos duomenų analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.69 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą