Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Veiklos strategijos aspektai: klinika UAB "Meditana"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Veiklos strategijos aspektai: klinika UAB "Meditana"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įžanga. Teoriniai strateginio mąstymo, planavimo ir valdymo aspektai. Strateginio mąstymo samprata. Strateginio mąstymo stilius ir jo reikšmė. Strateginio planavimo samprata. Strateginio planavimo procesas. Strateginio planavimo esmė. Strateginio planavimo reikšmė. Strateginio valdymo samprata ir bendrieji jo bruožai. Strateginio valdymo stadijos. Strateginio valdymo savybės ir tikslai. Strateginio valdymo nauda, pranašumai ir trūkumai. UAB "Meditana" veiklos strategijos aspektų analizė. Darbo metodologija. Darbo objektas. UAB "Meditana" veiklos strategijos aspektų analizė. Situacijos analizė. Misija. Vizija. SSGG analizė. Įvykių raidos analizė. Galima vartotojų poreikių ir lojalumo kaita. Galima personalo kvalifikacijos, poreikių ir lojalumo kaita. Strateginių tikslų analizė. UAB "Meditana" darbo kokybės gerinimas. Teikiamų paslaugų paklausos didinimas. Teikiamų paslaugų prieinamumo didinimas. Išvados.

Ištrauka

"Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius"
( A. Vasiliauskas, 2002, p. 11 ).
Žodis "strategija" kilęs iš graikų kalbos "strategos" ir reiškia "generolo menas"; turi karinę kilmę. Strategija padėjo išspręsti daugelį karinių ir civilinių problemų. Organizacijos strategiją sudaro detalus, išsamus, kompleksinis planas pasirinktiems tikslams ir misijai įgyvendinti
( www.straipsniai.lt/vadyba/puslapis2783).
Anot G. T. Palubinsko ( G. T. Palubinskas, 1997, p. 23 ): "strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslams pasiekti".
A. Krebs ( A. Krebs, 2003, p. 3 ) teigia, jog strategija turėtų būti kaip žemėlapis: esame šioje šalyje, stovime štai šioje vietoje, mums reikia ten ir ten. Šiandien įmonė be strategijos – tai tarsi viršgarsinio lėktuvo pilotas užrištomis akimis. Įmonė turi sugebėti išmanevruoti pagal strategijos žemėlapį, net jei pasaulis šiek tiek pakito. Todėl strategija iškyla aukščiau už veiksmų planą, ji nurodo kryptis, apibrėžia prielaidas ir jų rezultatus, taip pat nurodo galimybes ir grėsmes, pagal kurias susiformuoja įmonės, padalinių ir kiekvieno darbuotojo tikslai. Kad organizacija pasiektų tikslą, jos vadovai apie galimybes ir besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai.
Strateginis mąstymas "tai toks mąstymo stilius, kuris padeda vadovui savo vaizduotėje aiškiau sudėlioti ir pamatyti norimą veiklos rezultato ateities vaizdą. Šis vaizdas padeda pasirinkti kada ir kokius sprendimus pasirinkti" ( J. Eidukas, 2006, p. 6 ). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-15
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis47.55 KB
AutoriusLiepa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasLuobikienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Veiklos strategijos aspektai klinika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Luobikienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą