Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginis planas: AB "Dvarčionių keramika"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis planas: AB "Dvarčionių keramika"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. AB "Dvarčionių keramika" veiklos aprašymas. AB "Dvarčionių keramika" esamos situacijos analizė. Makroaplinkos veiksniai ir jų poveikis tiriamosios įmonės veiklai. AB "Dvarčionių keramika" mikroaplinkos analizė. AB "Dvarčionių keramika" vidinių veiksnių analizė. SWOT analizė. AB "Dvarčionių keramika" vizija, misija ir tikslai. AB "Dvarčionių keramika" strateginiai tikslai. Išvados.

Ištrauka

AB "Dvarčionių keramika" kylančios problemos susijusios su prisotintomis rinkomis, vartotojų poreikių kitimu bei inovacijomis. Jas sukelia pagrinde ekonominės aplinkos veiksniai, pasaulyje vykstantys globalizacijos procesai bei konkurentų vykdoma politika. Konkurencija skatina lanksčiai modifikuoti asortimentą, įgyvendinti naujus sumanymus, siūlyti rinkai kokybiškus produktus.
Keičiantis vartotojų skoniui, reikia atnaujinti ne tik produkciją, bet ir jos pakuotę, dizainą. Konkurencijos sąlygomis taip pat būtina įvertinti ūkio šakos technologinį lygį. Labai svarbi strateginio planavimo procese yra strateginė aplinkos analizė. Siekiant verslo efektyvumo būtina išsamią informaciją apie konkurentus, tiekėjus ir kitus rinkos dalyvius. Vizija yra orientuota į aplinką ir veda prie strateginio idealo įgyvendinimo. Ji traktuojama kaip ateities valdymo planas. Misijoje turi atsispindėti verslo ir išorinės aplinkos pradai. Nustatant verslo misiją būtinai atsižvelgiama į rinkos poreikius, vartotojų charakteristikas, prekės ypatumus ir konkurencinius pranašumus. Tikslų sistema paprastai vaizduojama "tikslų medžio pagalba". Įveikius šios etapus, galima pasirinkti veiklos kryptį keliams metams į priekį. Būtina paminėti, kad pokyčių vadyboje vienas požiūris nėra pakankamas. Visuomet reikalingos alternatyvos, tvirtas, tikslingas ir profesionalus vadovavimas, tikslų vienybė ir nuoseklus jų įgyvendinimas, reikalinga gera darbo atmosfera, nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas. Amerikietiška ir vokiška strateginio planavimo metodikomis bus remiamasi rengiant AB "Dvarčionių keramika" strateginį planą. Jos apspręs strateginio plano rengimo eigą ir nuoseklumą.
AB "Dvarčionių keramika" – didžiausia bei moderniausia keraminių plytelių gamintoja Baltijos šalyse. "Dvarčionių keramika" užima apie 28 proc. Lietuvos keraminių plytelių rinkos. Savo veiklą įmonė pradėjo nuo 1888 metais Dvarčionyse įkurtos plytinės. Iki Antrojo pasaulinio karo plytinėje dirbo 100 žmonių, joje per metus buvo pagaminama apie 2-3 mln. plytų. 2006 metais įmonėje dirbo 330 darbuotojų ir prognozuojama, kad pardavimai sieks 55 mln. Lt (1 pav.) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-23
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis47.48 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginis planas AB Dvarcioniu keramika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą