Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginis planas: AB "Elektromarkt"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Strateginis planas: AB "Elektromarkt"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: išanalizavus metodologinius strateginio plano principus parengti įmonės "Elektromarkt" strateginį planą nuo 2008 m. iki 2010 m. Strateginio plano teoriniai principai. Įmonės misija, vizija, tikslai. SWOT analizė. Vidinės aplinkos faktorių analizė. Vidinės aplinkos faktoriai. Išorinės aplinkos analizė. BCG matrica. Konkurencinės aplinkos tyrimas ir jos realizavimas. Pasirinktų strateginių alternatyvų įgyvendinimo planai. AB "Elektromarkt" strateginis planas 2008-2010m. Įmonės pristatymas. AB "Elektromarkt" misija, vizija, tikslai. Organizacijos struktūra. AB "Elektromarkt" SWOT analizė. AB "Elektromarkt" vidinės aplinkos analizė. AB "Elektromarkt" išorinės aplinkos analizė. Konkurencinės aplinkos ir parduodamos produkcijos analizė pagal BCG matricą. Projekto sąvadas. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas lentelėmis.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-08
DalykasĮmonių aprašymų referatas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis44.39 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLekt. I. Mauricienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word strateginis vadybos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Lekt. I. Mauricienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą