Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Darbuotojų įvaizdis ir jo įtaka verslui: UAB "ERGO Lietuva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Darbuotojų įvaizdis ir jo įtaka verslui: UAB "ERGO Lietuva"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įvadas. Įmonės įvaizdžio teorinis aspektas. Darbiniai santykiai įmonėje. Įmonės kultūra, elgsena, profesinė etika. Įmonės identitetas. Įmonės įvaizdį kuria reklama. Įvaizdžio įtaka karjerai. Kokiais atrodome kitiems ir kokie mes esame. Skirtingi žmonės kuria skirtingus įvaizdžius. Sėkmingo įvaizdžio elementai. UAB "ERGO Lietuva" darbuotojų įvaizdis. UAB "ERGO Lietuva" įkūrimas. Įvaizdžio modelis. Apklausos tyrimų metodas. UAB "ERGO Lietuva" darbuotojų įvaizdžio, jo įtakos verslui, karjerai tyrimas. Gautos informacijos analizė, apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Darbas iliustruotas diagramomis ir grafikais.

Ištrauka

Šiam baigiamajam darbui parašyti aš pasirinkau temą – UAB "ERGO Lietuva" darbuotojų įvaizdis ir jo įtaka verslui.
Manau ši tema yra gana aktuali, nes dauguma žmonių nėra abejingi tam, kaip jie atrodo, elgiasi, kokį įspūdį palieka apie save. Jų sukurtas įvaizdis gali lemti jų karjerą, verslą, aplinkinių elgimąsi su jais ir šiaip pakeisti jų gyvenimą. Darbe iškeliama tokia hipotezė: "Neturėdami gero įvaizdžio, nesvajokite apie karjerą".
Įvaizdis – neatskiriama kiekvienos organizacijos ar įmonės dalis. Be tiksliai nustatyto įvaizdžio negalima išreikšti, kas yra organizacija, kokie jos siekiai ir tikslai. O įmonės įvaizdis nemaža dalimi priklauso ir nuo joje dirbančių žmonių. Taigi, įmonės įvaizdis ir joje dirbančių žmonių įvaizdis yra glaudžiai susiję, papildo vienas kitą, tad savo darbe aš nagrinėsiu tiek darbuotojų įvaizdį, tiek ir įmonės įvaizdį.
Mano darbo objektas yra draudimo bendrovės "ERGO Lietuva" Vilniaus regioninio centro darbuotojai.
Šiame darbe aš aptarsiu, kas kuria įmonės įvaizdį, kam jis turi įtakos, kas yra darbiniai santykiai įmonėje, kas yra įmonės kultūra, identitetas, profesinė etika ir pan. Nagrinėsiu tai, kad skirtingi žmonės kuria skirtingus įvaizdžius, kokie mes esame ir kokie atrodome kitiems. Analizuosiu tai, kaip turėtų elgtis, kalbėti, apsirengti, ką turėtų žinoti tiek vyrai, kiek ir moterys, kad paliktų palankų įspūdį apie save. Supažindinsiu su UAB "ERGO Lietuva", atliksiu tyrimą, kurio pagalba bandysiu pasiekti pagrindinį šio darbo tikslą.
Šiame darbe bus tiriamas UAB "ERGO Lietuvos" darbuotojų įvaizdis. Pagrindinis šio darbo tikslas yra išsiaiškinti, ar darbuotojų turimas įvaizdis turi įtakos jų karjerai, verslui. Išsiaiškinsiu:
ar įstaiga reikalauja rūpintis savo įvaizdžiu?
ar darbuotojai rūpinasi savo ir įmonės įvaizdžiu?
kodėl žmonėms svarbu padaryti gerą įspūdį kitiems?
ir kt.

Darbo uždaviniai yra šie:
Surinkti ir susisteminti reikalingą medžiagą iš įvairių šaltinių.
Atlikti tyrimą, apdoroti ir išanalizuoti gautus duomenis.
Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Įforminti darbą laikantis visų reikalavimų bei taisyklių.

Savo baigiamajame darbe aš įrodysiu tokias profesines kompetencijas:
1. Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti (išmanyti pagrindinius bendravimo ir bendradarbiavimo principus ir etikos normas).
2. Gebėti organizuoti įstaigos (padalinio) darbą (išmanyti ir gebėti naudotis šiuolaikine orgtechnika).
3. Gebėti tvarkyti personalo dokumentaciją (išmanyti LR darbo įstatymus ir mokėti taikyti juos praktiškai).
4. Gebėti organizuoti ir tvarkyti raštvedybą (gebėti parengti ir įforminti dokumentus pagal LR norminius aktus).
5. Mokėti naudotis informacijos šaltiniais (gebėti susirasti informacijos šaltinius, gebėti dirbti su įvairiomis kompiuterinėmis programomis).
6. Atstovauti įstaigai konkrečiais verslo klausimais (gebėti pasiruošti deryboms ir jas vesti, gebėti parengti ir įforminti pagrindinius verslo korespondencijos dokumentus pagal tarptautinius reikalavimus).


Verslo sėkmei tiek etiniu, tiek kultūriniu požiūriu didelę reikšmę turi nepriekaištingi darbiniai santykiai organizacijos viduje, t.y. su visais jos suinteresuotaisiais. Ypatingą reikšmę turi santykių etika, t.y. moralinių – dorovinių nuostatų visuma, sukurianti tam tikrą moralinį – psichologinį bendravimo versle klimatą. Skirtingai nuo teisinių kodeksų, etika remiasi kultūra, visuomenės nuomone, tradicijomis, įpročiais. Etika – tai mokslas, tiriantis moralę.
Darbuotojo darbo efektyvumui didelės įtakos turi vyraujantys darbo kolektyvo santykiai. Tai – bendradarbių bei darbuotojų ir vadovo santykiai. Jei tarp vadovo ir darbuotojų vyrauja ne pagarbos, o baimės jausmas, jeigu bendradarbiai apšneka vieni kitus už nugarų, jeigu kolegos "kiša pagalius į ratus", nesveikai konkuruodami vieni su kitais, tuomet darbo santykiai virsta abipusiu karu, o energija iššvaistoma kivirčams, o ne darbui. Vadovas turi pastebėti tokius reiškinius pats ar, pasitelkęs tarpininkus, užkirsti kelią nenormaliems, trukdantiems dirbti santykiams kolektyve [3, 4].
Šiuolaikinėje vadyboje atsirado net speciali mokslo šaka – konfliktologija, kuri labai padeda vadybininkams valdyti darbuotojų elgseną sudėtingose konfliktinėse situacijose, reguliuoti santykius, nurodo, kaip išeiti iš vienos ar kitos situacijos.
Lietuvoje laikytis etinių normų ir civilizuotų rinkos santykių apsunkina ekonominis nestabilumas, dažnas teisinių įsatymų keitimas, vyriausybės mokesčių politika, reketas, korupcija.
Etiškas elgesys padeda išsaugoti organizacijos įvaizdį. Prekių ir paslaugų pirkėjai paprastai mielai bendrauja su kompanijos darbuotojais, atstovaujančiais kompanijos marketingo skyriui. Ši sąveika formuoja jų nuomonę apie visą kompaniją. Pvz., apie visą parduotuvę dažnai sprendžiame vien iš jos pardavėjo elgesio.
Kas dirba firmoje, automatiškai tampa jos atstovu, gyva įmonės vizitine kortele. Angliškai šnekančiose šalyse, o pastaruoju laiku ir pas mus, darbuotojų sutapatinimas su darbdaviu vadinamas "įmonės kultūra" (corporate identity). "Įmonės kultūros" dalimi, savaime suprantama, yra įmonės darbuotojai ir kaip jie atstovauja firmai [12].
Pagrindinė "įmonės kultūros" idėja: kuo labiau atsižvelgiama į darbuotojų norus, tuo labaiu jie patenkinti, tuo geriau dirba, taigi tuo sėkmingiau veikia firma. Aišku, paslauga už paslaugą, todėl firma tikisi iš savo darbuotojų tam tikro elgesio standarto ir gebėjimo suprasti klientų poreikius. Darbuotojai tampa vizitine kortele, o ši turi derėti su įmonės įvaizdžiu.
"Etiško elgesio standartai priklauso nuo žmonių, einančių visuomeninę tarnybą, nuo jų vertybių sistemos". F.Mosher [7]. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-27
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.13 MB
AutoriusNerijus
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasT. Jonkus
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbuotoju ivaizdis ir jo itaka verslui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • T. Jonkus
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą