Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Organizacijos veiklos ir informacinių poreikių analizė: UAB "Merko statyba"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Organizacijos veiklos ir informacinių poreikių analizė: UAB "Merko statyba"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Kursinio darbo užduotis. Organizacijos veiklos aprašymas. Organizacinės sistemos veiklos analizė. Veiklos analizė struktūriniu metodu. Veiklos analizė objektiniu metodu. Vartotojo informacinių poreikių analizė ir specifikavimas.

Ištrauka

2. Organizacijos pavadinimas: UAB "Merko statyba".
3. Veiklos apibūdinimas: Veikla apima statybos projektų įgyvendinimą, pastatų renovacijos, rekonstrukcijos ir dizaino paslaugas valstybinei, įmonėms bei privatiems klientams.
4. Pagrindinės veiklos valdymo funkcijos:
a) Finansų vadyba. Mokami organizacijos mokesčiai, pildomi finansiniai dokumentai, registruojamos sąskaitos–faktūros, skaičiuojamos organizacijos pelnas (nuostolis). Analizuojama finansinė būklė, sudaromas biudžetas.
b) Personalo valdymas. Vykdoma naujų darbuotojų paieška ir atranka. Registruojama organizacijos korespondencija ir paskirstoma skyriams. Rūpinamasi darbuotojų kvalifikacija ir jos kėlimu. Organizuoja darbą su personalu, remdamasis bendrais įmonės vystymosi tikslais ir konkrečiomis kadrų politikos kryptimis, siekdamas efektyviai naudoti darbuotojus ir skatinti jų profesijos tobulėjimą. Ieškodamas galimus reikiamo personalo šaltinius nustato personalo poreikį, tiria darbo rinką. Rašo ir formina darbo sutartis (kontraktus), tvarko asmenines darbuotojų bylas ir kitą su personalu susijusią dokumentaciją.
c) Kokybės vadybos valdymas. Tikrinama projektų atlikimo kokybė. Diegia gaminių ir darbų kokybės gerinimo priemones, dalyvauja jų atestacijoje. Rengia naujų gaminių ir darbų standartų, reglamentų, specifikacijų projektus, pateikia juos technikos komitetui ar standartizacijos tarnybai derinti ir tvirtinti.
d) Administracinis valdymas. Organizuoja ir vykdo bendrovės gamybinę-komercinę-finansinę veiklą, efektyviai naudoja bendrovės turtą. Rengia ir pateikia duomenis bendrovės valdybai (stebėtojų tarybai) apie bendrovės sandorius, finansinę padėtį, ūkinės veiklos rezultatus, pajamų ir išlaidų sąmatas, inventorizacijos ir kitus vertybių apskaitos duomenis.
e) Statybų valdymo skyrius. Dalyvauja rengiant verslo planus, susijusius su technikos pakeitimu naujesne ir gamybos efektyvumu. Taip pat šie planai nustato finansines įmonės ir investorių lėšas, reikiamas statyti, projektuoti ir įrenginiams įsigyti, taip pat kapitalinių investicijų bei rangovų kapitalinių statybų darbų finansavimo šaltinius rinkos ūkininkavimo metodų sąlygomis. Priima užsakymus dėl naujų projektų vykdymo.
f) Techninis skyrius. Nustato ir įgyvendina įmonės techninės plėtros perspektyvas.
Parengia techninius dokumentus ir užduotis projektuojamiems prietaisams, įrangai ir specialiems instrumentams gaminti ir naudoti.
g) Pardavimų valdymas. Tiria rinką, analizuoja konkurentų veiklą reklamos srityje, ieško naujų medžiagų ir interjero apipavidalinimo būdų. Nustato konkrečias reklamos formas (laikraščiai, žurnalai, reklaminiai klipai ir kt.) ir jų optimalų derinį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-26
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis1.04 MB
Autoriusflexiukas86
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasS. Gudas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos veiklos ir informaciniu poreikiu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • S. Gudas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą