Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Verslo aplinkos prognozavimas turizmo agentūroje "Jotva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo aplinkos prognozavimas turizmo agentūroje "Jotva"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Verslo aplinkos prognozavimo globalioje ekonomikoje kurso projektas. Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Pozicijos rinkoje, vartotojų ir įmonės potencialo įvertinimas. Rinkos apžvalga. Vartotojai. Įmonės potencialo įvertinimas: konkurencinė analizė. UAB "Jotva" verslo aplinkos analizė. Aplinkos veiksnių, turinčių įtakos įmonės tikslų pasiekimui, įvardijimas. Įmonės aplinką veikiantys politiniai – teisiniai veiksniai. Įmonės aplinką veikiantys ekonominiai veiksniai. Įmonę veikiantys socialiniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Didžiausią įtaką darančių aplinkos veiksnių įmonės tikslų pasiekimui, naudojant veiksnių tarpusavio ryšio analizę, nustatymas. UAB "Jotva" aplinkos ir vidinių išteklių analizė. UAB "Jotva" SWOT analizė. UAB "Jotva" veiklos tikslai ir veiksmų planas. Verslo aplinkos pokyčių perspektyvos. Išvados.

Ištrauka

Bet kurios įmonės ekonominiai sprendimai pirmiausiai siejasi su jos tikslais ir pagrindinėmis kliūtimis, siekiant užsibrėžtų tikslų. Dažniausiai, kaip įmonių tikslai išvardijami pelnas, produktų kokybė, rinkos dalis, saugi veikla ir kiti. Tuo tarpu pagrindinėmis kliūtimis, siekiant užsibrėžtų tikslų, laikoma paklausa, kaštai ir konkurentai. Apie šiuos ekonominius dydžius ir buvo plačiausiai kalbama šiame kursiniame darbe, nes jų tinkamas supratimas lemia priimamus sprendimus ir įmonių elgesį rinkoje.
Savo darbe tyrimo objektu pasirinkome turizmo agentūrą "Jotva". Pirmoje darbo dalyje pateikėme trumpą bendrovės charakteristiką, misiją, išvardinome pagrindinius tikslus. Antroje darbo dalyje apžvelgėme dabartinę UAB "Jotva" padėtį: pozicija rinkoje, vartotojai ir turimas vidinis potencialas (žmogiškieji, finansiniai, materialiniai ištekliai). Taip pat šioje dalyje įvardinome ir įvertinome pagrindinius įmonės konkurentus. Trečioje dalyje atlikome UAB " Jotva" verslo aplinkos analizę. Kad įvardintumėm įmonės aplinką įtakojančius veiksnius tiriamą aplinką struktūrizavome pagal sekančią klasifikaciją:
- politinė-teisinė aplinka,
- ekonominė aplinka,
- socialinė aplinka,
- technologinė aplinka.
Sekančiame etape buvo išskirti ir lentelės forma pateikti didžiausią įtaką įmonės tikslų pasiekimui darantys aplinkos veiksniai.
Ketvirtoje dalyje numatėme galimus verslo aplinkos pokyčius perspektyvoje, penktoje – pateikėme šio darbo išvadas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-25
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis206.09 KB
Autoriusdalia
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasProf.dr. V. Snieška
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo aplinkos prognozavimas turizmo agenturoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Prof.dr. V. Snieška
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą