Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės strategija: didmeninė prekyba UAB "Ineza"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės strategija: didmeninė prekyba UAB "Ineza"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Tikslas. Strateginė analizė. Įmonės pristatymas. Įmonėje vyksta didmeninė prekyba kosmetikos, parfumerijos, higienos, manikiūro ir pedikiūro instrumentais, įrankiais profesionalams. Produkto gyvavimo ciklas. Mikroaplinkos analizė. Konkurentų tyrimas. Reklamos pasirinkimas. Prekių paklausos tyrimo analizė. Įmonės analizė. Rinkos tyrimas (SWOT analizė). Strategijos planavimas ir įgyvendinimas. Konkuravimo strategija. Siūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-27
DalykasĮmonių aprašymų analizė
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasAnalizės
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis165.21 KB
AutoriusDmitrij
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVirginijus Tamaševičius
Švietimo institucijaVerslo ir vadybos akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones strategija VVA2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 24 puslapiai 
  • Verslo ir vadybos akademija / 3 Klasė/kursas
  • Virginijus Tamaševičius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą