Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės įvaizdžio įtaka įmonės sėkmei: kaimo turizmas "Ernelita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdžio įtaka įmonės sėkmei: kaimo turizmas "Ernelita"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: išsiaiškinti, kaip įmonės įvaizdis gali paveikti įmonės gaunamas pajamas. Įmonės įvaizdis. Įmonės įvaizdžio esmė ir supratimas. Prekinio ženklo kūrimas. Įmonės įvaizdžio formavimas. Reklama. Reklamos kūrimas. Reklamos platinimo kanalai. Įvaizdžio įtakos vertinimas. Kaip išvengti klaidų gadinančių įmonės įvaizdį? Ateities planai. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienam verslininkui svarbu, kad jo įmonės teikiamos prekės ar paslaugos būtų paklausios ir veikla neštų pelną. Kiekvienai firmai svarbu jos reputacija, kitaip – įvaizdis, kuris vienaip ar kitaip paliečia kiekvienos organizacijos gyvenimą. Nesvarbu ar tai valstybinė organizacija, ar paramos organizacija, ar gamybinė įmonė, ar bet kokios rūšies paslaugas teikianti firma. Todėl būtina turėti supratimą apie įvaizdžio prigimtį ir būdus jam valdyti.
Šiame darbe nagrinėjamas įsivaizduojamos įmonės "Ernelita" įvaizdžio kūrimo procesas. Įmonė užsiima kaimo turizmu. Tai besikurianti įmonė, kuri dar tik pradeda brautis į rinką, todėl reikia sukurti gerą pirmą įspūdį apie organizaciją, kad atsirastų kuo daugiau lojalių klientų, kurie būtų patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis.
Kiekvienoje įmonėje – savos taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, sukuriančios atitinkamą įvaizdį, nuo kurio priklauso įmonės įtaka, autoritetas, pagarba klientų ir netgi konkurentų akyse. Jei įmonei keliaujant klaidžiais konkurencingos rinkos keliais pavyksta šito pasiekti, ji patenka į sąrašą tų, apie kurias pagarbiai sakoma – prestižinė... Kas tai? Mada, būtinybė, būdas išlikti?
Darbo tikslas: išsiaiškinti kaip įmonės įvaizdis gali paveikti įmonės gaunamą pajamas.
Uždaviniai:
1. suprasti, kas yra įmonės įvaizdis;
2. sukurti prekinį ženklą;
3. suformuoti įmonės įvaizdį;
4. išsiaiškinti, kokia reklama įmonei tinka labiausiai;
5. surasti geriausius reklamos platinimo kanalus;
6. įvertinti įvaizdžio įtaką įmonės sėkmei;
7. išvengti klaidų, gadinančių įmonės įvaizdį;
8. suformuluoti ateities planus.
Darbo metodai:
1. mokslinės literatūros analizė;
2. teorinių žinių, įgytų vadybos paskaitose, taikymas;
3. įvairių straipsnių analizavimas ir pritaikymas.


90 % pirkėjų teikia pirmenybę žinomai, kokybiškas paslaugas teikiančiai, gerą reputaciją turinčiai įmonei. Taigi, beveik visų vartotojų pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis – tai kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje.
Įvaizdis – tai tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi tam tikrą objektą žmonių sąmonėje. Vadovai stengiasi atkreipti dėmesį į konkrečias grupes: investuotojus, akcininkus, partnerius, vartotojus ir kitus gyvybiškai svarbius visuomenės sluoksnius.
Įvaizdis nėra kieno nors vieną kartą suformuotas ir nekintantis. Jis yra dinamiskas, jo atributai persitvarko, keičiasi priklausomai nuo pokyčių žmonių grupės sąmonėje. Vien tik susikurti gerą įvaizdį ir tikėtis, kad įmonė jau užsitarnavo palankią visuomenės nuomonę visiems laikams – naivu. Sukurtą įvaizdį reikia valdyti: neprarasti, išlaikyti, atnaujinti. Pirmiausia formuojant įmonės įvaizdį reikia nustatyti, kokia yra vartotojų tikslinė grupė, kad žinoti kaip įtikti atitinkamai žmonių grupei. Įmonės "Ernelita" potencialūs vartotojai, žmonės nuo 25 metų, kuriem svarbu ramus ir turiningas poilsis gamtoje. Įmonėje teikiamos paslaugos gan brangios tačiau kokybiškos. Paslaugų kokybiškumą reikia įrodyti ir būsimiems klientams.
Įvaizdžio kūrimas – didžiulė investicija, tačiau ji atsiperka, nes skatina prekybos našumą, vadinasi, ir pelną. Svarbiausia – įsipareigojimų vykdymas. Įmonės "Ernelita" įsipareigojimai klientams – suteikti tinkamas sąlygas ramiam poilsiui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-06
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis45.48 KB
AutoriusErnesta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Kupstienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio itaka imones sekmei kaimo turizmas Ernelita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Kupstienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą