Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės analizė: pynimas iš vytelių ir pardavimas UAB "Karklas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės analizė: pynimas iš vytelių ir pardavimas UAB "Karklas"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti UAB "Karklas" vidinę ir išorinę aplinką. UAB "Karklas" užsiima pynimu iš vytelių (pinti indai, krepšiai, baldai) ir pardavimu. Įmonės profilis, veikla ir tikslai. Mūsų įmonę supančios aplinkos. Aplinkų įtaka įmonei. UAB "Karklas" valdymo organizavimo struktūra. Įtakos būdai dirbantiesiems. UAB "Karklas" (SWOT) analizė. SSGG analizės pagrindu išnagrinėti strateginiai ryšiai. Panaudojant įmonės stiprybes, išnaudoti galimybes. Mažinant įmonės silpnybes, pasinaudoti galimybėmis. Panaudojant stipriąsias puses, išvengti grėsmės. Mažinant įmonės silpnybes, mažinti grėsmę. Išvados.

Ištrauka

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, šalies įmonėms atsiveria naujos galimybės, tačiau norėdamos išlikti konkurencingos ES rinkoje, mūsų bendrovės privalės perimti geriausiai Europos kompanijų savybes. Norint sėkmingai konkuruoti arba bendradarbiauti su užsienio įmonėmis būtina sugebėti tiksliai ir teisingai įvertinti tų šalių įmonių rezultatus ir potencialą, o taip pat geriau suvokti savo įmonės dabartinę būklę ir perspektyvas. Šiuo atveju padeda įmonės analizės supratimas bei teisingas jos teikiamos informacijos suvokimas ir interpretavimas. Verslininkui, kuris nuolat siekia, kad jo firma patektu į ekonomiškai kylančių gretas, reikia įsisavinti ne tik šiuolaikinius verslo organizavimo ir vadybos, bet ir apskaitos, finansinės analizės ir prognozavimo pagrindus.
Pažymėtina, kad rinkos ekonomikos sąlygomis įmonių veikla yra labai dinamiška, rizikinga, todėl, analizuojant ją, tai reikia turėti galvoje ir analizę atlikti laiku. Remiantis įmonės veiklos analizės duomenų baze, galima daryti įmonės veiklos efektyvumą, pelningumą ir jos perspektyvumą apibudinančias išvadas bei remianti jomis, kurti ir diegti naujus projektus. Tik savalaikė ir objektyvi įmonės veiklos analizė sudaro galimybę įvairių lygių vadovams parengti alternatyvius savo veiklos modelius ir priimti racionalesnius valdymo sprendimus tam tikram laikotarpiui.
Kintant rinkos sąlygoms bei didėjant vartotojų poreikiams, pats sudėtingiausias uždavinys yra nuolat atnaujinti ir palaikyti savalaikę informaciją. Organizacijų vadovams norint efektyviai valdyti produktų ar paslaugų pardavimus, reikia analitinių duomenų, apimančių klientų poreikius ir pirkimo įpročius (produktų asortimentui grupuoti); produktų grupių lyginamosios analizės rodiklių (produktų grupių svarbai nustatyti ir pardavimų planams parengti); rinkos, pardavimų augimo, kainodaros, produktų pardavimų skatinimo rodiklių, kuriais remiantis galėtų sudaryti įmonės veiklos strateginius planus.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB "Karklas" vidinę ir išorinę aplinką .
Atlikti įmonės SSGG (SWOT) analizę.
SSGG analizės pagrindu išnagrinėti šiuos strateginius ryšius:
• Kaip panaudoti stiprybes galimybėms įgyvendinti;
• Kaip ištaisyti silpnybes pasinaudojant galimybėmis;
• Kaip panaudoti stiprybes grėsmėms sumažinti;
• Kokias silpnybes reikia pašalinti, kad sumažėtų grėsmės; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-14
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis33.21 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLukauskas
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones analize pynimas is vyteliu ir pardavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lukauskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą