Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Gamybinės praktikos apžvalga: viešųjų ryšių UAB "Integrity PR"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybinės praktikos apžvalga: viešųjų ryšių UAB "Integrity PR"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Klientai (2008 metais). Teikiamos paslaugos ir jų apimtis. Konkurentai. Valdymo struktūra ir valdymo atmosfera. Įmonės vadybos funkcijų įgyvendinimas. Darbas praktikos metu. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Gamybinė praktika – tai galimybė studentui susipažinti su verslo organizavimo bei veiklos valdymo procesu konkrečioje firmoje. Taip pat ji suteikia galimybę įvertinti teorinių žinių pakankamumą, atliekant praktines užduotis, suvokti jų reikalingumą realioje ekonominėje šiuolaikinio verslo aplinkoje. Pasisekimas priklauso nuo daugelio faktorių, tačiau, mano nuomone, labiausiai tai priklauso nuo žmogaus bazinių žinių, ir, svarbiausia, jo lankstumo bei sugebėjimo operatyviai reaguoti į aplinkos veiksnius.
Gamybinei praktikai atlikti pasirinkau UAB "INTEGRITY PR", kuri ryšių su visuomene rinkoje yra pirmąjame trejetuke. Šioje firmoje atlikdama praktiką susipažinau su jos veikla, stebėjau ir vykdžiau dalį joje atliekamų darbų, rinkau informaciją apie įmonę. Taip pat man buvo suteikta galimybė ne tik stebėti, bet ir praktiškai dalyvauti ryšių su visuomene veikloje.
Šios gamybinės praktikos metu iškėliau sau tikslą susipažinti su viešjų ryšių darbu bei suvokti esmines ryšių su visuomene taisykles bei "kelius" kuriais specialistai kuria įmonės įvaizdį ir pan. Iškeltam tikslui įgyvendinti buvo reikalinga įvykdyti šiuos uždavinius:
1. pateikti informaciją, kurią surinkau apie UAB "INTEGRITY PR". Tai yra įmonės charakteristika: jos veikla, vyraujanti valdymo struktūra, valdymo atmosfera, įmonės klientai, konkurentai ir partneriai bei vadybos funkcijų įgyvendinimas;
2. aprašyti skyriaus, kuriame stažavausi veiklą, darbo pobūdį.
3. atlikti UAB "INTEGRITY PR" paskirtas užduotis, aprašyti jas ataskaitoje.
Lietuvos rinkoje "INTEGRITY PR" dirba jau aštuonerius metus ir teikia visą spektrą ryšių su visuomene paslaugų: korporacinės ir rinkodaros komunikacijos, ryšių su valdžia, ryšių su žiniasklaida, krizės vadybos, mokymų.

2005 metais sausį pakeitė savo pavadinimą ir tapo "Integrity PR". Šiuo pavadinimu įmonė siekia atspindėti kompanijos pagrindines vertybes - profesionalumą, stabilumą ir sąžiningumą. Teikdami profesionalias konsultavimo paslaugas, klientų, žiniasklaidos ir kolegų atžvilgiu visada laikosi aukšto lygio etikos reikalavimų. Manau, kad tik toks požiūris yra sėkmingo verslo pagrindas.

Ryšių su visuomene bei vadybos konsultavimo veiklą Lietuvoje pradėjo 2000 m. sausio mėn. 20 d. Tuo metu įmonė vadinosi UAB "PM Consultants" ir buvo pasirašę asociacijos sutartį su tarptautine ryšių su visuomene kompanija "Hill & Knowlton". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-07
DalykasĮmonių aprašymų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis40.65 KB
Autoriusshuras
Viso autoriaus darbų25 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasN. Šukelienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word  praktikos apzvalga viesuju rysiu bendrove [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • N. Šukelienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą