Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės strateginis planas: buitinių prekių ir kompiuterių pardavimas UAB "BMS"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės strateginis planas: buitinių prekių ir kompiuterių pardavimas UAB "BMS"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Strateginio plano teoriniai principai. Strateginio valdymo samprata: prognozavimas, valdymas, planavimas. Vizijos, misijos ir tikslų formulavimo teoriniai aspektai. SSGG analizė. Alternatyvos analizė ir strategijos parinkimas. Strategijos realizavimo planavimas. UAB "BMS" strateginio plano kūrimas nuo 2008 iki 2010 metų. UAB "BMS" veiklos aprašymas. UAB "BMS" vizijos, misijos ir tikslų formulavimas iki 2010 metų. SSGG analizės išoriniai veiksniai. SSGG analizės vidiniai veiksniai. UAB "BMS" strateginių alternatyvų analizė pagal BCG matricą nustatymas. Pasirinktų strateginių alternatyvų ir iškeltų tikslų įgyvendinimo planas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas: Strateginis planas skirtas suplanuoti įmonės ateities planus, atnešti įmonei kuo didesnį pelningumą ir naudą.

Darbo tikslas: Išanalizavus strateginio plano teorinius principus parengti UAB "BMS" strateginį planą 2008 – 2010m.

Uždaviniai:
1. Išanalizuoti strateginio plano teorinius principus.
2. Sufomuluoti UAB "BMS" viziją, misiją ir tikslus iki 2010m.
3. Atlikti UAB "BMS" SWOT analizę.
4. Nustatyti UAB "BMS" konkurencinę padėtį pagal BCG matricą.
5. Pasirinkti; parengti strategiją, bei veiksmų planą iškeltiems tikslams įgyvendinti.

Tyrimo metodai: aprašomoji – palyginamoji mokslinės literatūros analizė; įmonės duomenų analizė; SSGG matrica ir BCG matrica.
Strateginis valdymas visuomet siejamas su perspektyva. Požiūris į perspektyvą kuriamas taip pat prognozavimo pagrindu. Prognozavimas – kiekybinės ir kokybinės analizės procesas, kuriuo remiantis siekama numatyti galimas prognozuojamo objekto (proceso) būsenas ateityje arba tokių būsenų pasiekimo ateityje alternatyvius kelius (būdus). Prognozavimo rezultatas yra trumpalaikės, vidutinės trukmės ir ilgalaikės prognozės.
Tarp prognozavimo ir strateginio valdymo yra glaudus ryšys. Kadangi strategija yra strateginių sprendimų ateičiai visuma, tai bendriausiu atveju strategijos kūrimą galima traktuoti kaip normatyvinį (tikslinį) prognozavimą. Strategijos kūrimui nepakanka vien retrospektyvinio periodo analizės, o yra būtina aplinkos ir išteklių perspektyvinė prognozė. Šiuo aspektu prognozavimą galima laikyti strateginio valdymo proceso sudėtine dalimi. (A. Vasiliauskas, 2001, p11-15)
Pasak Arimavičiūtės M. (2005) strateginis valdymas, kaip procesas, įvertina esamą padėtį, numato norimą ateities viziją ir nustato vizijos įgyvendinimo iniciatyvas. Strateginis valdymas nagrinėja alternatyvias veiksmų kryptis, galimas ateityje, renkasi vieną iš jų, o pasirinkimas tampa pagrindu dabartiniams sprendimams priimti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-22
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis33.42 KB
Autoriusramizz
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasI. Mauricienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones strateginis planas buitiniu prekiu ir kompiuteriu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • I. Mauricienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą