Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Konkurencijos analizė ir prognozavimas: didmeninė ir mažmeninė prekyba juodaisiais metalais UAB "Melesta"
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Konkurencijos analizė ir prognozavimas: didmeninė ir mažmeninė prekyba juodaisiais metalais UAB "Melesta"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika, tikslai, uždaviniai. Įmonės konkurencinė analizė. Europos Sąjungos (ES) paramos panaudojimas įmonės konkurencingumui didinti 2006–2010 metais. Įmonės aplinkos analizė. Aplinkos veiksnių, turinčių įtakos įmonės tikslų pasiekimui, įvardijimas. Didžiausią įtaką darančių aplinkos veiksnių įmonės tikslų pasiekimui nustatymas. M. Porter penkių konkurencinių jėgų modelis. SSGG analizė. Įmonės pardavimų prognozavimas. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Vis labiau kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba veikti efektyviau, jei jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius. Nuolat kintanti aplinka, kurioje veikia įmonės, priverčia jas orientuotis ir derintis prie jos. Įmonės sėkmę įtakoja įvairūs faktoriai, tokie kaip demografinė situacija, infrastruktūros išsivystymo lygis, konkurencinė aplinka. Svarbu sukurti konkurencinę strategiją, užtikrinančią ne tik įmonės ilgalaikį išlikimą, bet ir augimą rinkoje.
Kiekvienos konkurencingai rinkoje veikiančios įmonės veiklos sėkmė priklauso nuo jos sugebėjimų įvertinti savo galimybes rinkoje. Šio tikslo pasiekimui turi būti atliekama įmonės konkurencijos analizė bei prognozavimas, kuris numato produkcijos paklausos, pardavimų apimties bei kitų įmonės veiklos rodiklių kitimą.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB "Melesta" konkurencinę aplinką ir atlikti pardavimų prognozavimą 2006 metų lapkričio ir gruodžio mėnesiams bei 2007 metų sausio – spalio mėnesiams.
Darbo uždaviniai:
apibūdinti UAB "Melesta" veiklą, išsiaiškinti jos tikslus bei užsibrėžtus uždavinius, jų formulavimą 2006 – 2010 metams;
apžvelgti UAB "Melesta" pagrindinius konkurentus;
naudojant PEST metodą, atlikti UAB "Melesta" aplinkos analizę;
pasitelkiant M.Porterio penkių jėgų modelį ištirti UAB "Melesta" išorinę aplinką;
atlikti SSGG analizę;
pagal naivųjį, slenkančio vidurkio, eksponentinio sulyginimo bei statistinio trendo analizės metodus atlikti UAB "Melesta" pardavimų analizę.
Rašant darbą naudota įvairi mokslinė literatūra, periodinė spauda, interneto prieigos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-23
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis37 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis103.52 KB
Autoriusmargarita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasProf. dr. V. Snieška
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencijos analize ir prognozavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 37 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Prof. dr. V. Snieška
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą