Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai: prekyba automobilių detalėmis Lietuvos-Vokietijos UAB "Hokla"
   
   
   
7
naudingas +7 / nenaudingas 0

Įmonės asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai: prekyba automobilių detalėmis Lietuvos-Vokietijos UAB "Hokla"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253
Aprašymas

Įvadas. Informacijos šaltiniai nagrinėjantys asortimento sudarymo politiką. Asortimentas ir jo formavimą lemiantys faktoriai ir veiksniai. Asortimento klasifikacija. Asortimento valdymas. PPS metodų naudojimo sritys. Prekių identifikavimas. Asortimento analizė. Lietuvos- Vokietijos UAB "Hokla" veiklos analizė. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. Įmonės charakteristika. Pirkėjų analizė. Asortimento ir apyvartos analizė. Asortimento valdymą įtakojantys veiksniai. Lietuvos-Vokietijos UAB "Hokla" konkurentai. Pirkėjų nuomonės analizė. SSGG analizė. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Priedas (anketa).

Ištrauka

Prekybos įmonėse parduodama daugybė įvairiausių prekių. Tačiau būtent asortimentas esantis vienoje ar kitoje įmonėje ir apibūdina kokia konkrečios įmonės veiklos rūšis (maisto prekių parduotuvė, auto detalių parduotuvė ir pan.). Atsižvelgiant į įmonės keliamus tikslus, prekės yra įvairiai skirstomos ir klasifikuojamos. Prekių klasifikavimo tikslas- sudaryti galimybę kuo efektyviau valdyti asortimentą, priimti racionalius asortimento politikos valdymo sprendimus. Tai aktualu kiekvienai didmeninės- mažmeninės prekybos įmonei.
Asortimento politikos tikslas gerinti prekybos įmonės veiklos rezultatus, didinti jos apyvartą. Šiam tikslui pasiekti prekybos įmonė privalo savo asortimentą priderinti prie rinkos paklausos. Šį nepertraukiamą, su laiku susietą asortimento formavimo ir priderinimo procesą tam tikram laikotarpiui vadiname asortimento politika. Asortimento politiką galima suprasti ir kaip visumą priemonių, kuriomis formuojama prekių pasiūla ir daroma jai įtaka.
Prekybinis asortimentas – tai atskirų prekių, jų pavidalų, prekių rinkinių, sugrupuotų pagal tam tikrus požymius, visuma, leidžianti išryškinti asortimento tipiškumo, bendrumo bei išskirtinumo bruožus. Kitaip tariant, prekybos įmonėje pateikiamų ir realizuojamų prekių visuma vadinama prekių asortimentu. Prekybinis asortimentas – tai tam tikras prekių rinkinys, kuris rodo prekybos įmonės prekių pasiūlą. Asortimentas rodo tam tikro gaminių ar prekių kiekio sudėtį. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamų paslaugų asortimentą. Optimaliai suformuoti asortimentą yra kiekvienos įmonės problema.
Darbo objektas- Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai.
Darbo tikslas- išanalizuoti Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" asortimento politiką ir ją lemiančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti informacinius šaltinius apie asortimento ir jo struktūros sampratą, bei asortimento formavimo ypatumus.
2. Įvertinti Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" veiklos aplinką.
3. Atlikti asortimento struktūros, atskirų prekių grupių pardavimų analizę.
4. Išanalizuoti asortimento politiką lemiančius veiksnius.
5. Išanalizuoti pirkėjų įtakos aspektus asortimento formavimui.


Asortimentas- tai vartotojams siūloma prekių ir paslaugų visuma (Pajuodis A., 2002). Tai tam tikras prekių rinkinys, kuris rodo prekybos įmonės prekių pasiūlą. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamų paslaugų asortimentą. Prekių asortimentą apibūdina įvairūs vienetai ir matai. Baziniu asortimento vienetu laikomas prekės pavadinimas. Tai toks asortimento vienetas, kuris apibūdina prekę, galinčią patenkinti kokį nors konkretų poreikį, pavyzdžiui, dantų pasta. Tačiau tą patį poreikį tenkinančios prekės gali skirtis įvairiais antraeiliais požymiais, pavyzdžiui, modeliu, spalva, sudėtimi, kilme, išfasavimu ir pan. Šie požymiai apibūdina skirtingus to paties pavadinimo prekių pavidalus.
Pagal tam tikrą požymį sujungus įvairių pavadinimų prekes, gaunamos prekių pavadinimų grupės arba tiesiog prekių grupės, kurias savo ruožtu galima jungti į aukštesnio lygio asortimento klasifikavimo vienetus. Taigi visą prekių asortimentą galima pavaizduoti kaip hierarchinę piramidę, kurioje išsiskiria skirtingi jo agregavimo lygiai (pakopos). Kuo žemesnis lygis, tuo konkrečiau apibūdinama prekė.
Marketinge prekės pirmiausia klasifikuojamos į įlgalaikio ir trumpalaikio naudojimo prekes ir paslaugas.
Ilgalaikio naudojimo – tai materialūs gaminiai, paprastai naudojami daug kartų (pvz., rūbai).
Trumpalaikio naudojimo prekės – tai materialūs gaminiai, visiškai suvartojami per vieną ar keletą vartojimo ciklų (pvz., miltai, pienas, druska ir pan.).
Visos prekės dar skirstomos į asmeninio ir gamybinio naudojimo prekes. Marketinge aktualiausia prekes skirstyti pagal vartotojų požiūrį į jų pirkimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-03
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis50 puslapių 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis187.82 KB
AutoriusInesa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDirmontienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones asortimento politika ir ja lemiantys veiksniai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2013-05-02 IP: 81.7.97.249
    belisa sako

    labai geras naudingas darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 50 puslapių 
  • Žemaitijos kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Dirmontienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+7
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą